درخواست فرجام‌خواهی رئال مادرید برای کارت قرمز بلینگام

درخواست فرجام‌خواهی رئال مادرید برای کارت قرمز بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید می خواهد دوباره برای کارت قرمزی که جود بلینگام در دیدار مقابل والنسیا دریافت کرد، اعتراض کند و این بار دادگاه حکمیت ورزشی، حکم خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار جنجالی والنسیا و رئال مادرید در هفته گذشته، بعد از این که گل سوم لوس بلانکوس مردود اعلام شد، جود بلینگام به سرعت به سمت داور رفت و حرف هایی را به زبان آورد و در نهایت، داور او را با کارت قرمز جریمه کرد و بلینگام دو بازی آینده رئال را از دست داد، اما غول اسپانیایی برای دو جلسه محرومیت، تقاضای فرجام خواهی به فدراسیون فوتبال اسپانیا داد، اما تقاضای آن ها رد شد و حالا اعتراض خود را به دادگاه حکمیت ورزشی یا همان CAS برده تا شاید تجدید نظری در کارت قرمز بلینگام شود. رئال مدعی است که بلینگام هیچ چیز توهین آمیزی به داور نگفته است.

به نقل از سایت گل، روز یک شنبه از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های رئال مادرید و سلتاویگو از چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و در هر صورت بلینگام این بازی را از دست خواهد داد، چون دادگاه 2 تا روز آینده رای خود را اعلام نخواهد کرد، اما در صورت تغییر رای دادگاه، او شاید به دیدار به اوساسونا برسد. 

4416