ماجرای سرمربی ذوب‌آهن و خبرنگار «فوتبالی»؛ دیدید سوء تفاهم بود آقای ربیعی؟

ماجرای سرمربی ذوب‌آهن و خبرنگار «فوتبالی»؛ دیدید سوء تفاهم بود آقای ربیعی؟

پایگاه خبری فوتبالی – در پایان بازی ذوب آهن و هوادار بین محمد ربیعی و خبرنگار فوتبالی یک مکالمه نسبتا تند درگرفت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان در تهران مقابل هوادار قرار گرفت. این بازی جذاب و پرهیجان در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ذوب آهن در دقایق 10 و 60 به دو گل رسید و دو بر صفر از میزبان پیش افتاد اما در دقایق 79 و 5+90 هوادار دو گل زد و بازی را مساوی کرد و به این ترتیب ذوب آهن یک پیروزی مهم را در وقت‌های تلف شده از دست داد.

اما یکی از اتفاقات عجیب این مسابقه مربوط به لحظاتی پس از گل دوم ذوب آهن بود. وقتی مجید علیاری برای بار دوم دروازه هوادار را باز کرد محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن به شدت خوشحالی کرد. رفتاری که قبلا کمتر از او دیده بودیم. این صحنه به قدری جذاب بود که عکاسان اغلب رسانه‌ها از آن عکس گرفتند.

پس از پایان مسابقه خبرنگار فوتبالی این مساله را در گفت‌وگو با ربیعی مطرح کرد. اما سرمربی ذوب آهن از طرح این مساله ناراحت شد! او مدعی بود که رسانه‌ها به مربیان داخلی بی‌احترامی می‌کنند و با طرح چنین مسائلی برای‌شان حاشیه ایجاد می‌کنند.

ربیعی در دفاع از شادی گل خودش از مربیان خارجی مثال زد و گفت: «شما ببینید یورگن کلوپ بعد از گل‌های تیمش طول زمین را می‌دود. مورینیو هم همین طور. پپ گواردیولا همین چند روز پیش بعد از گل چهارم تیمش مشت‌هایش را گره کرد! اما کسی به آنها ایرادی نمی‌گیرد.»

اما خبرنگار فوتبالی در دفاع از خودش گفت که این رفتار صرفا از محمد ربیعی بعید بوده و تا امروز کسی چنین واکنشی را از این او ندیده بود. دلیل طرح این سوال هم همین بوده است.

ربیعی در پاسخ به مساله گفت: «علیاری به دلیل پنالتی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس داد روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت. او به شدت زیر فشار بود اما با زدن گل به هوادار از زیر فشار خارج شد. من هم به همین دلیل خیلی خوشحال شدم.»

خبرنگار فوتبالی هم بعد از این حرف‌ها گفت که با این توضیحات او همه شائبه‌ها رفع شده و قصد او هم به عنوان یک خبرنگار همین بوده است نه حاشیه‌سازی.

1359