گل محشر ریکی آلوز علیه طلسم نویدکیا و حامد لک!

گل محشر ریکی آلوز علیه طلسم نویدکیا و حامد لک!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز به زیبایی گل اول تراکتور را وارد دروازه مس رفسنجان کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی کسل‌کننده مس رفسنجان و تراکتور در نیمه دوم به زیبایی هر چه تمام‌تر آغاز شد و طولی نکشید که تی‌تی‌ها در دقیقه ۵۰ خیلی سریع به گل رسیدند و از میزبان خود پیش افتادند.

اما زننده گل، خارجی سرشناس پرشورها یعنی ریکاردو آلوز بود؛ بازیکنی که بیشتر با پاس گل‌های خود شناخته می‌شود ولی در این مسابقه با دریافت توپ از سید مهدی حسینی و برگشتی زیبا تصمیم به شوت‌زنی از راه دور گرفت و شلیک سرکش هافبک پرتغالی به تور دروازه حامد لک نشست.

این دومین گل آلوز برای تراکتور است؛ گل اول ستاره پرتغالی در مسابقه‌ای به ثمر رسید که تی‌تی‌ها مقابل شمس‌آذر قروین شکست خوردند و باید دید در پایان این مسابقه سرنوشت این گل ریکی چگونه خواهد بود؛ گلی که آلوز را پس از گلزنی تحت تاثیر قرار داد و جالب اینکه خوشحالی دسته جمعی بازیکنان درون زمین و بیرون زمین قرمزها را هم در پی داشت.

نکته جالب راجع درباره گلزنی تراکتور اینکه این گل اولین گل خورده مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا بود. رفسنجانی‌ها از زمان حضور این سرمربی گلی دریافت نکرده بودند و حامد لک پس از چهار کلین‌شیت پیاپی بالاخره قفل دروازه خود را توسط ریکاردو آلوز باز شده دید.

1997