رقابت چلسی و لیورپول برای جذب ستاره بلژیکی لایپزیش

رقابت چلسی و لیورپول برای جذب ستاره بلژیکی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول می‌خواهد برای خرید لوییس اوپندا، ستاره بلژیکی آربی لایپزیش با چلسی رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول سعی دارد تا پس از جدایی یورگن کلوپ نیز به حضور در بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد و برای دستیابی به این هدف، مدیران این باشگاه سعی دارند محمد صلاح را راضی کنند تا قراردادش با لیورپول را یک فصل دیگر تمدید کند. اما غیر از تلاش برای نگه داشتن صلاح، باشگاه لیورپول گزینه‌های دیگری را هم برای تقویت خط حمله بررسی می‌کند.

لیورپول می‌خواهد در تابستان امسال برای جذب اوپندا، ستاره بلژیکی آربی لایپزیش با چلسی رقابت کند.

لوییس اوپندا در این فصل در 35 بازی برای تیمش به میدان رفت و توانست آمار 21 گل و 5 پاس گل را به ثبت برساند. لیورپول و چلسی اعتقاد دارند که اوپندا هنوز راه زیادی در پیش دارد و می‌تواند پیشرفت بیشتری در آینده داشته باشد؛ چرا که در حال حاضر تنها 23 سال سن دارد.

یورگن کلوپ قبلاً اعلام کرده بود در پایان فصل جاری باشگاه را ترک خواهد کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که هنوز نمی‌توان به اخبار نقل و انتقالاتی‌ای که درباره لیورپول منتشر می‌شود اعتماد کرد، چون آن‌ها هنوز سرمربی بعدی‌شان را انتخاب نکردند. بی‌شک سرمربی بعدی لیورپول هرکسی باشد می‌خواهد نقل و انتقالات تیمش را کنترل کند.

چلسی نیز شرایط مشابهی دارد. مدیران باشگاه لندنی ممکن است در پایان فصل تصمیم به برکناری مائوریتسیو پوچتینو بگیرند. این بلاتکلیفی ممکن است باعث کند شدن روند مذاکرات شود و باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای نیمکت این دو تیم رقم می‌خورد.

1428