نامزدهای بهترین بازیکن دور رفت لیگ اروپا

نامزدهای بهترین بازیکن دور رفت لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- نامزدهای بهترین بازیکن دور رفت مرحله ۱/۸ نهایی لیگ اروپا معرفی شدند.

به گزارش فوتبالی، پس از برگزاری دور رفت از مرحله ۱/۸ نهایی لیگ اروپا نامزدهای بهترین بازیکن این دور از رقابت ها معرفی شدند. بر این اساس پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی باشگاه مارسی که در جریان برد ۴ گله تیم خود در بازی مقابل ویارئال دو گل به ثمر رساند یکی از همین بازیکنان است. استفان الشعراوی مهاجم ملی پوش رم هم که یکی از بهترین های تیم دانیله دروسی در برد پر گل مقابل برایتون بود دیگر چهره حاضر در این لیست است.

اما داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه لیورپول هم یکی از نامزدهای این عنوان است که در جریان برد ۵-۱ لیورپول مقابل اسپارتا پراگ جمهوری چک ۲ گل برای تیم خود به ثمر رساند. اما جونینیو مهاجم برزیلی باشگاه قره باغ آذربایجان هم دیگر بازیکن این لیست است که در تساوی ۲-۲ این تیم مقابل تیم قدرتمند بایرلورکوزن گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

دیدار های برگشت رقابت های لیگ اروپا در دور ۱/۸ نهایی قرار است پنج شنبه هفته آینده برگزار شود و تکلیف ۸ تیم برتر حاضر در دور بعدی رقابت ها مشخص شود تا قرعه کشی این مرحله نیز صورت گیرد. این آخرین دوره از رقابت های لیگ اروپا است که با فرمت فعلی صورت می گیرد.

۱۰۰۹