رقابت لیورپول و چلسی برای جذب پدیده لیدزیونایتد

رقابت لیورپول و چلسی برای جذب پدیده لیدزیونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس برای جذب وینگر لیدزیونایتد تلاش می کنند.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه میرر دو باشگاه لیورپول و چلسی به جذب کریسنسو سامرویل وینگر ۲۲ ساله لیدز یونایتد علاقه دارند. این بازیکن جوان در این فصل چمپیونشیپ انگلیس آمار ۱۵ گل و ‌۸ پاس گل را از خود به ثبت رسانده است. لیدز قصد نداشت این ستاره جوان را در ژانویه به فروش برساند زیرا برای تیم لیدز یونایتد بازیکن کلیدی محسوب می شود به همین دلیل  پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی برنلی توسط لیدزیونایتد در ماه آگوست رد شد.

لیورپول و‌ چلسی از مدت ها قبل مایکل اولیسه و کریسنسیو سامرویل را به طور جدی از طریق تیم استعدادیابی‌ خود زیر نظر دارند، اما در ماه ژانویه تضمینی وجود نداشت که اقدامی جدی برای آن‌ها بکند. به جز این‌ دو تیم دو باشگاه نیوکاسل و دورتموند از جمله تیم هایی هستند که وضعیت کریسنسیو سامرویل، وینگر لیدزیونایتد را زیر نظر دارند

وینگر هلندی و ۲۲ ساله باشگاه لیدزیونایتد محصول آکادمی تیم فاینورد هلند است و پس از دوران موفق در این باشگاه راهی فوتبال انگلیس شد. سامرویل در تیم ملی زیر ۲۱ ساله های هلند در رقابت های یورو به میدان رفته و احتمالا در یورو ۲۰۲۴ هم جزو بازیکنان لیست رونالد کومان خواهد بود.

۱۰۰۹