خبر امیدوارکننده درخصوص حسن یزدانی

خبر امیدوارکننده درخصوص حسن یزدانی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر فنی تیم کشتی آزاد تاکید کرد که بعد از عمل جراحی به صورت مستمر جویای احوال حسن یزدانی است و هیچ‌وقت او را تا این حد باانگیزه ندیده است.

به گزارش فوتبالی، مراد محمدی دررابطه با وضعیت کشتی‌گیران مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی و اینکه کدامیک همچنان شانس رسیدن به دوبنده تیم المپیکی کشتی آزاد را دارند؟، اظهار داشت: رحمان عموزاد و امیرحسین زارع که برای المپیک انتخاب شدند، پیش‌بینی ما این است که مطمئنا در ۸۶ کیلوگرم هم ملی‌پوش اعزامی به المپیک مازندرانی است. 

در دو وزن ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم من فکر می‌کنم پیش از آنکه به فکر ملی‌پوش المپیک باشیم، باید به کسب سهمیه فکر کنیم.

وی تاکید کرد: به شخصه معتقدم کسب سهمیه در این دو وزن یک مقدار سخت است. 

سبک‌وزن‌های آسیا که کشتی‌گیران خوبی هستند و نتیجه گرفتن در این وزن آسیایی دشوار است. اگر هم در بیشکک سهمیه نگیریم، کار در گزینشی جهانی سخت‌تر هم می‌شود. 

در ۷۴ کیلوگرم هم باتوجه به تغییرتابعیت شاگرد سایتی‌اف که قرار است برای ازبکستان کشتی بگیرد، این کار را سخت کرده است. ما در ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم ابراهیم خواری و حسین ابوذری را در اردوی تیم ملی داریم. فعلا که بزرگ‌ترین دغدغه در این دو وزن، کسب سهمیه المپیک است.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن بااشاره به امیرعلی آذرپیرا تصریح کرد: در ۹۷ کیلوگرم باید دید امیرعلی آذرپیرا در مسابقات گزینشی المپیک چه کار خواهد کرد و بعد از آن چه تصمیمی در مورد ملی‌پوش این وزن گرفته می‌شود. کامران قاسم‌پور که متاسفانه بدشانسی آورده و عمل جراحی داشته است.

مدیرفنی کشتی آزاد مازندران درباره وضعیت حسن یزدانی که بعد از بازی‌های آسیایی کتفش را جراحی کرد، نیز گفت: حسن یزدانی که همیشه باانگیزه، پرانرژی و پرتلاش بوده اما باور کنید هیچ‌وقت او را این‌قدر باانگیزه و مصمم ندیده بودم. همیشه جویای احوالش هستم و می‌دانم چندین برابر بیشتر از گذشته دارد تلاش می‌کند و تمام وجودش را گذاشته است. تمام همّ و غمش این است که خودش را برساند و به آمادگی مطلوب برسد. 

صبح و بعدازظهر درگیر تمرین، بدنسازی، فیزیوتراپی، استخر و ... است. آن‌قدر فشرده کار می‌کند که هر روز به ماساژ احتیاج دارد که بدنش دچار گرفتگی نشود. با این انگیزه‌ای که این پسر دارد به آن چیزی که می‌خواهد، می‌رسد. آدم وقتی چنین چیزی را می‌بیند، قطعا هر چه انرژی مثبت بیشتری به او بدهیم، بهتر است.

۹۹۸۹