کنایه سنگین ستاره لیورپول به منچسترسیتی

کنایه سنگین ستاره لیورپول به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد ستاره انگلیسی لیورپول می گوید که قهرمانی های این تیم بیشتر از جام های منچسترسیتی ارزش دارد. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول و منچسترسیتی رقابت جذاب و تنگاتنگی در این فصل دارند و قرمزها امیدوارند که بتوانند ترمز تیم پپ گواردیولا را بکشند. آن ها در لیگ برتر و اف ای کاپ باهم رقابت می کنند که در پریمیر لیگ، شاگردان کلوپ با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول هستند.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های لیورپول و منچسترسیتی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می روند. هر دو تیم در رقابت های اروپایی موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.  آرنولد به fourfourtwo گفت: "بازی سختی خواهد بود، چون مقابل ماشینی بازی داریم که برای بردن و فتح عناوین ساخته شد. این ساده ترین جمله برای توصیف سیتی و سازمان آن هاست. با نگاهی به گذشته، اگرچه آن ها جام های بیشتری از ما برده اند، اما عناوینی که ما فتح کردیم، ارزش های بیشتری دارند و هواداران ما لذت بیشتری بردند. فقط کافیست که نگاهی به وضعیت مالی دو باشگاه بیاندازید و ببینید که تیم ها را با چه مبلغی ساخته اند. مطمئن هستم که هواداران ما بیشتر از هواداران سیتی از قهرمانی ها لذت بردند."

4416