انتقاد اسطوره رئال مادرید از رفتار وینیسیوس

انتقاد اسطوره رئال مادرید از رفتار وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - پردراگ میاتوویچ اسطوره رئال مادرید به انتقاد از رفتار وینیسیوس جونیور در زمین پرداخت و گفت که این ستاره برزیلی همانند بچه ها رفتار می کند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در 2 فصل گذشته رشد قابل توجهی داشته است و حالا یکی از بهترین بازیکنان جهان به شمار می رود. البته این ستاره 23 ساله در چند ماه اخیر، رفتارهای نامناسبی از خودش در زمین نشان داده و حالا میاتوویچ نیز معتقد است که او علاوه بر اذیت حریفان، هم تیمی های خودش را نیز آزار می دهد. او در دیدار مقابل لایپزیش در چهارشنبه گذشته بعد از درگیری با بازیکنان حریف، شانس آورد که از کارت قرمز فرار کرد.

حالا میاتوویچ به کادنا سر گفت: "در پیراهن رئال مادرید، شما حق ندارید که چنین رفتارهایی داشته باشید. شاید در تیم های دیگر به شما کاری نداشته باشند، اما داستان رئال متفاوت است. وینیسیوس باید راهی برای آرام شدن پیدا کند. اگر موفق نشود، هیچ وقت به یک بازیکن اسطوره ای تبدیل نخواهد شد. وینیسیوس بازیکنی غیر قابل پیش بینی است که در بعضی مواقع نکته مثبتی است، اما شما می بینید که در هر بازی، هم تیمی هایش مجبور هستند که او را از درگیری کنار بکشند و انگار در حال صحبت با یک کودک هستند."

4416