ستاره 18 ساله آکادمی بارسلونا در تیررس تاتنهام

ستاره 18 ساله آکادمی بارسلونا در تیررس تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- دنی رودریگز، ستاره 18 ساله آکادمی بارسلونا مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در چند سال اخیر چند بازیکن بااستعداد از آکادمی لاماسیا جدا شدند و به تیم دیگری پیوستند؛ بازیکنانی که شاید اگر فرصت بازی پیدا می‌کردند، می‌توانستند تبدیل به بازیکنانی تاثیرگذار در ترکیب بلوگرانا شوند. فران خوتگلا و ویکتور باربرا راهی کلوب بروژ شدند و ایلیاس آخوماچ هم به ویارئال پیوست. پیش از آن نیز، بازیکنانی همچون ایلایش موریبا و ژاوی سیمونز آبی و اناری‌ها را ترک کردند.

پیش از این نیز، بازیکنانی همچون تیاگو آلکانترا، آندره اونانا، الخاندرو گریمالدو، اریک گارسیا و حتی مائورو ایکاردی به سادگی از آکادمی بارسلونا جدا شدند و در تیم‌های دیگر خوش درخشیدند.

یکی دیگر از استعدادهای خوب لاماسیا که ممکن است در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود، دنی رودریگز است. رودریگز 18 ساله در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آکادمی بارسلونا شناخته می‌شود. او در این فصل به طور مرتب در تمرینات بارسا اتلتیک حضور داشته است؛ اما هنوز نتوانسته نظر ژاوی هرناندز را به خود جلب کند و به تیم اصلی برسد.

قرارداد رودریگز در پایان فصل تمام می‌شود و بارسلونا گزینه تمدید قرارداد دو ساله را در اختیار دارد، اما او مورد توجه تاتنهام هاتسپر قرار گرفته و احتمال دارد در تابستان پیش رو به این تیم انگلیسی بپیوندد. پیش از این اتلتیک بیلبائو هم نسبت به این بازیکن ابراز علاقه کرده بود و حالا نشریه اسپورت مدعی شده است که تاتنهام هم تمایل دارد تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد.

1428