عکس؛ خوشحالی مسی پس از گلزنی سوارز در دقیقه 95

عکس؛ خوشحالی مسی پس از گلزنی سوارز در دقیقه 95

پایگاه خبری فوتبالی - در جام قهرمانان کونکاکاف، اینتر میامی و نشویل بامداد امروز (جمعه 18 اسفندماه) از ساعت 5:30 بامداد به وقت ایران به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ابتدا نشویل دو گل به ثمر رساند و اینتر میامی تا آستانه شکست خوردن پیش رفت. پس از این گل ها، یاران لیونل مسی به خودشان آمدند و موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و نتیجه را برگردانند. به این ترتیب بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل اول اینتر میامی را لیونل مسی به ثمر رساند و گل دوم این تیم را لوییس سوارز در دقیقه 95 بازی وارد دروازه نشویل کرد.

لئو مسی پس از گل لوییس سوارز به شدت به وجد آمد و خوشحالی کرد. در حقیقت اینتر میامی که در آستانه باخت در این بازی بود با گل لوییس سوارز از شکست فرار کرد و لیونل مسی هم از این قضیه بسیار خوشحال شد. ضمن این که مسی و سوارز سال ها است که با هم رفاقت دارند و لئو مسی از این که دوست صمیمی اش یعنی سوارز گلزنی کرده است بسیار خوشحال شد.

زوج مسی و سوارز در اینتر میامی عملکرد بسیار خوبی داشته اند به طوری که آن ها در بازی اینتر میامی مقابل اورلاندو سیتی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و اکنون هم در بازی مقابل نشویل گلزنی کردند.

1470