ناراحتی کاپیتان سابق لیورپول از صدرنشینی این تیم در لیگ برتر

ناراحتی کاپیتان سابق لیورپول از صدرنشینی این تیم در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون هافبک انگلیسی آژاکس اعتراف کرد که از پیشرفت تیم سابقش، لیورپول، بدون او ناراحت است، اما اصلاً از ترک این باشگاه و رفتن به الاتفاق پشیمان نیست.

به گزارش فوتبالی، جوردن هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، بعد از 12 فصل بازی کردن برای لیورپول از این باشگاه جدا شد و به الاتفاق پیوست، اما دوران خوبی در خاورمیانه نداشت و سپس در زمستان راهی آژاکس شد. 

لیورپول بدون کاپیتان سابقش، اصلاً افت نکرده و بلکه بهتر نیز شده. آن ها در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به منچسترسیتی و دو امتیاز نسبت به آرسنال در صدر جدول قرار دارند.

جوردن هندرسون به تایمز گفت: "خروج من از لیورپول به نفع هر دوی ما بود و شما می توانید عملکرد تیم را در این فصل ببینید. البته این موضوع کمی مرا ناراحت می کند. فوتبال همین است و شما به زندگی‌تان ادامه می دهید. خوشحالم که لیورپول به صدر جدول رسیده و آرزو می کنم که یک پایان خوش برای یورگن کلوپ رقم بخورد، چون واقعاً لیاقتش را دارد."

"تابستان بهترین زمان برای جدایی من از لیورپول بود. من می خواستم چیزهای جدیدی در زندگی امتحان کنم و اصلاً از ترک لیورپول پشیمان نیستم."

4416