جیالوروسی همچنان روی دور برد؛ برایتون در ایتالیا تحقیر شد

جیالوروسی همچنان روی دور برد؛ برایتون در ایتالیا تحقیر شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، آ اس رم به مصاف برایتون رفت که در نهایت نماینده ایتالیا موفق شد با 4 گل برنده این دیدار شود.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، آ اس رم در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف برایتون رفت که شاگردان دنیله ده‌روسی موفق شدند با 4 گل حریف انگلیسی خود را در هم بکوبند و راه صعود به مرحله بعدی را هموار کنند.

پائولو دیبالا، گل اول بازی را برای آ اس رم به ثمر رساند. لئوناردو پاردس، هم‌وطن دیبالا این گل را برای او ساخته و پرداخته کرد. رم که در این هفته‌ها نتایج خوبی به دست آورده، در همان نیمه اول نشان داد برای پیروزی مقتدرانه آمده است. روملو لوکاکو در چهل و سومین دقیقه از بازی حساب کار را دو بر صفر کرد.

شاگردان ده‌روسی در نیمه دوم هم درخشان ظاهر شدند. جانلوکا مانچینی، در دقیقه 64 روی پاس استفان الشراوی گل سوم تیمش را وارد دروازه برایتون کرد. اما این پایان کار نبود و استفان الشراوی در نیمه دوم و تنها 4 دقیقه پس از گل اول، یک بار دیگر برای تیمش گل‌سازی کرد. این بار نوبت بریان کریستانته بود تا ارسال الشراوی را با ضربه سر به گل تبدیل کند.

برایتون و روبرتو دی زربی به سختی در این دیدار مجازات شدند و کار سختی برای بازی برگشت در پیش خواهند داشت. این دو تیم هفته آینده باید در دور برگشت، در ورزشگاه آمریکن اکسپرس در مقابل هم صف‌آرایی کنند.

1428