پیروزی بزرگ الوحده؛ نوراللهی هم گل زد هم پاس گل داد

پیروزی بزرگ الوحده؛ نوراللهی هم گل زد هم پاس گل داد

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک مغضوب امیر قلعه‌نویی امشب هم در امارات گل کاشت.

به گزارش فوتبالی، امشب در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ امارات تیم‌های الوحده  و الوصل روبروی هم قرار گرفتند. بازی رفت دو تیم که به میزبانی الوصل برگزار شده بود با برتری دو بر یک این تیم تمام شده بود.

الوصل فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند و در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار دارد. به همین دلیل به نظر می‌رسید الوحده که از حضور احمد نوراللهی در ترکیبش بهره می‌برد در بازی برگشت لیگ‌کاپ کار بسیار دشواری برای جبران شکست دور رفت دارد.

<br>

<br>

الوصل که با این نتیجه از رسیده به فینال باز می‌ماند در شروع نیمه‌ دوم تعویض‌هایی انجام داد تا نتیجه را عوض کند. اما از دقیقه 80 به بعد الوحده توانست دو گل دیگر هم به الوصل بزند. 

بازی در نهایت با نتیجه 4 بر صفر تمام شد و با این نتیجه الوحده توانست به فینال لیگ‌کاپ امارات برسد. در دیگر بازی این مرحله العین موفق شد در ضربات پنالتی از سد اتحاد کلبا بگذرد و به فینال برسد.

اما در پیروزی بزرگ الوحده مقابل الوصل نوراللهی یک بازیکن موثر و درخشان بود. او با یک گل و یک پاس گل در همان نیمه اول کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داد و پیروزی نیمه اول اعتماد به نفس تیمش را بالا برد. اتفاقی که باعث شد الوحده در نیمه دوم راحت‌تر بازی کند و بازی را با 4 گل تمام کند.

نوراللهی تا پیش از این موفق شده بود در کل فصل برای تیمش 6 گل بزند و 6 پلس گل بدهد. اما با عملکرد درخشان امروزش تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایش را به عدد 7 رساند و همچنان بهترین بازیکن فصل تیمش است.

درخشش نوراللهی در الوحده در حالی ادامه دارد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در حاشیه یک بازی خیریه پاسخ روشنی درباره احتمال دعوت شدن این بازیکن به تیم ملی نداده بود.

نوراللهی پیش از شروع جام ملت‌های آسیا قبل از بازی ایران و هنگ کنگ در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 اردوی تیم ملی را در اعتراض به حذف نامش از لیست تیم ملی ترک کرد و قلعه‌نویی او را از تیم ملی کنار گذاشت.

1359