مصلح: من خودم می‌دانم که توپ را زدم/ الان چهارتا کارشناس می‌آیند و می‌گویند پنالتی بود

مصلح: من خودم می‌دانم که توپ را زدم/ الان چهارتا کارشناس می‌آیند و می‌گویند پنالتی بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوب‌آهن گفت: من نمی‌گویم داور اشتباه کرده است، اما VAR بیاید همه چیز درست می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح پس از تساوی 2 - 2 ذوب‌آهن مقابل هوادار اظهار داشت: بازی دست ما بود و باید بازی را می‌بردیم. متأسفانه وقتی که 10 نفره شدیم تحت فشار قرار گرفتیم. تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید چیزی درست نمی‌شود. من توپ را زدم، اما بازیکن آنها خودش را زمین انداخت. ممکن است الان یکسری کارشناسان بگویند پنالتی است و بعضی هم بگویند پنالتی نبود. یک مقداری بی‌انصافی به بعضی موارد می‌شود و صحبت‌های آدم را پخش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: من خودم می‌دانم که توپ را زدم و بازیکن حریف خودش را زمین زد، الان هم چهار کارشناس می‌آیند و می‌گویند پنالتی بوده است. احساس می‌کنم فضا مناسب نیست و اگر VAR بیاید و بگوید پنالتی بود ما قبول می‌کردیم. به جای اینکه یک بازی دربی را با VAR برگزار کنیم، همه بازی‌ها را با این شرایط برگزار کنیم. 90 دقیقه تیم ما زحمت کشید و در لحظه آخر با یک اشتباه نتیجه از دست می‌رود. من نمی‌گویم داور اشتباه کرده است، اما VAR بیاید همه چیز درست می‌شود.

مدافع تیم فوتبال در واکنش به این موضوع که ربیعی به باتجربه‌های تیمش او و کامیابی‌نیا اعتراض داشت، گفت: من با ربیعی صحبت کردم. به هر حال تیم تحت فشار است و سرمربی تیم هم از من و کمال انتظار دارد. ما نیز تلاش‌مان را کردیم. من و خدای خودم می‌دانیم که توپ را اول زدم. من احترام به تصمیم داوری می‌گذارم، ولی نظر خودم این است که پنالتی نبود.

مصلح در واکنش به طرح این موضوع که او در چند هفته گذشته بدشانس بوده و حتی پنالتی هم از دست داده است، خاطر نشان کرد: من با شما مخالف هستم. من یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام را پشت سر می‌گذارم. من 18 بازی برای ذوب‌آهن انجام دادم و نمرات بالایی گرفتم. من پنالتی‌زن تیم نبودم و ربیعی گفت که پنالتی بزنم. حبیب (فرعباسی) هم هم‌تیمی ما بود و پنالتی را گرفت. ان‌شاءالله فضا بهتر شود و تیم‌مان شرایط بهتری پیدا کند. همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند و امیدواریم که هفته بعد ببریم.

7474