اعتراض شدید ربیعی به شایان مصلح؛ تجربه پدر تیم مرا درآورده!

اعتراض شدید ربیعی به شایان مصلح؛ تجربه پدر تیم مرا درآورده!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب‌آهن در پایان دیدار با هوادار، به مدافع تیمش به خاطر پنالتی‌دادن به حریف شدیدا معترض بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که شاگردان ربیعی دو بار دروازه حریف را باز کرده بودند و تا نزدیکی‌های دقیقه 80 با نتیجه دو بر صفر جلو بودند، ناگهان ورق برگشت و سه امتیاز از چنگ ربیعی و شاگردانش پرید.

بدبیاری‌های ذوب‌آهن از دقیقه 74 استارت خورد، هنگامی که کمال کامیابی‌نیا بر اثر بی‌احتیاطی کارت زرد دوم را هم از داور گرفت و زمین بازی را ترک کرد تا تیم ربیعی در 20 دقیقه آخر، ده نفره به کار خود ادامه بدهد.

همین مسئله، باعث افزایش فشار حملات از سوی بازیکنان هوادار شد و داریوش شجاعیان با سوپرگل زیبای خود، دروازه ذوبی‌ها را باز کرد تا در دقیقه 79 بازی دو بر یک شود.

اما این پایان ماجرا نبود و با یک بی‌احتیاطی دیگر، کامبک بنفش‌های تهرانی کامل شد. در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، شایان مصلح، مدافع ذوب‌آهن زیر پای یونس شاکری تکل زد تا داور برای هوادار اعلام پنالتی کند. 

در نهایت با گل بابک مرادی از روی نقطه پنالتی، بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا شاگردان ربیعی سه امتیاز خارج از خانه را از دست بدهند.

این موضوع شدیدا خشم محمد ربیعی را برانگیخت، به طوری که نارضایتی کاملا در رفتار او در کنار زمین مشهود بود و پس از زدن سوت پایان، ربیعی با داد و فریاد سر بازیکنان ناراحتی خود را نشان داد.

هنگامی که شایان مصلح داشت از کنار زمین بیرون می‌رفت، ربیعی به سمت او حرکت کرد و با فریاد جمله "تجربه! تجربه! تجربه پدر تیم مرا درآورده!" به مدافع خودش طعنه زد.

در واقع اشاره ربیعی به سن نسبتا بالای شایان مصلح و تجربه قابل توجه او به لحاظ فوتبالی بود. مصلح که اکنون در سن 30 سالگی به سر می‌برد، تجربه حضور در باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه داشته و لذا انتظار سرمربی ذوب‌آهن از او بسیار بالاست.

ربیعی در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به ناراحتی‌اش از مصلح اشاره کرد و گفت:"  او می‌گفت پنالتی نبود. بازیکن باتجربه‌ای مانند مصلح نباید اینقدر بی‌محابا سمت چنین توپی برود. این اتفاق در دقیقه ۹۴ بازی افتاد. ما امروز فقط سه بازیکن امید در زمین داشتیم. دو یا سه بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب داشتیم. ایشان و کمال کامیابی‌نیا جزو باتجربه‌‎های تیم‌اند. دلیلی برای اخراج کامیابی نبود. شما نباید با خطای وسط زمین اخراج شوید. هر دوی آنها برای من بسیار قابل احترامند اما اینجا تجربه آنها باید یاریگر تیم باشد. بله ناراحت بودم؛ چرا که شایان مصلح اصرار داشت، خطا نبوده است."

البته کمال کامیابی‌نیا هم که با اخراج خودش ذوب‌آهن را به دردسر انداخت، به لحاظ پختگی و عقبه فوتبالی چیزی از شایان مصلح کم ندارد و بعید نیست ربیعی با گفتن این کلمات، به کامیابی‌نیا هم طعنه زده باشد!

7474