دومین اشتباه وحشتناک رضایی در چند هفته اخیر؛ سه امتیاز طلایی نساجی پرید! (ویدیو)

دومین اشتباه وحشتناک رضایی در چند هفته اخیر؛ سه امتیاز طلایی نساجی پرید! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا رضایی با دومین اشتباه فاحش خود در هفته‌های اخیر سه امتیاز بسیار حیاتی را از نساجی گرفت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های صنعت نفت و نساجی مازندران در حالی به میزبانی برزیلی‌ها برگزار می‌شد که سه امتیاز این مسابقه با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان بختیاری‌زاده و ساکت الهامی داشت.

در شرایطی که نساجی تا پایان نود دقیقه با گل به خودی بازیکن صنعت نفت، از میزبان خود پیش بود، اشتباه وحشتناک و فاحش دروازه‌بان تازه وارد این تیم مانع از کسب اولین سه امتیاز ساکت الهامی در نساجی شد.

گل صنعت نفت به نساجی روی اشتباه مرگبار علیرضا رضایی

در صحنه گل ذوب آهن، یک توپ بی‌هدف نواخته شده به سمت دروازه نساجی با اشتباه عجیب و غریب رضایی همراه شد. سنگربان نساجی در کنترل توپ در این صحنه دچار اشتباهی فوق مرگبار شد و توپ از دستانش لیز خورد تا با یک لایی عجیب و غریب توپ در دقیقه ۴+۹۰ وارد دروازه قائمشهری‌ها شده و شاگردان بختیاری‌زاده از این باخت خانگی با خوش‌شانسی فرار کنند.

مس رفسنجان</a>

این دومین اشتباه بزرگ رضایی در هفته‌های اخیر بود که مانع از کسب سه امتیاز حیاتی برای مازنی‌ها شد. رضایی در بازی با مس رفسنجان هم در حالی که تیمش با دو گل از مس رفسنجان عقب بود، با اشتباه در خروج از دروازه و لیز خوردن، سجاد شهباززاده را صاحب ساده‌ترین موقعیت گلزنی دوران حرفه‌ای‌اش کرد تا این مهاجم کهنه‌کار گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

باید منتظر ماند و دید واکنش ساکت الهامی به سلسله اشتباهات فاحش رضایی چه خواهد بود و آیا این دروازه‌بان در بازی بعدی نساجی درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت یا نه.

1997