پنالتی پرماجرا؛ اشک‌های مرادی بعد از شکست طلسم 1.5 ساله (عکس)

پنالتی پرماجرا؛ اشک‌های مرادی بعد از شکست طلسم 1.5 ساله (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بابک مرادی در شادی پس از گلزنی خود اشک ریخت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های هوادار و ذوب‌آهن با کلی حاشیه و اخراجی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. دیداری که بابک مرادی با گل کردن پنالتی در دقیقه ۵+۹۰ توانست از شکست تیمش جلوگیری کند و رکورد نباختن‌های مسعود شجاعی را حفظ کند.

اما این پنالتی گل شده ماجراهای خاص خود را داشت. در شرایطی که محمد ربیعی سرمربی ذوبی‌ها بابت پنالتی دادن شایان مصلح بسیار ناراحت بود، یک نفر بابت سپردن پنالتی به بابک مرادی از جمع هواداری‌ها هم اعتراض داشت.

پنالتی‌زن اول تیم هوادار داریوش شجاعیان است. بازیکنی که با سوپر گلی دیدنی بنفش‌ها را به بازی برگرداند و انتظار داشت طبق قرار قبلی که پنالتی‌زن اول تیمش محسوب می‌شود، روز رویایی خود را با ثبت دبل تکمیل کند که این پنالتی به بابک مرادی سپرده شد تا داریوش شجاعیان شدیدا از این اتفاق ناراحت شود. 

در نهایت مرادی پشت این ضربه پنالتی جنجالی ایستاد و توانست برخلاف جهت محسن فروزان توپ را درون دروازه تیم اصفهانی جای دهد و پس از گلزنی شادی عجیب و غریبی داشت و اشک ریخت و البته انگار میخواسته حرفی بزند که گویا بهتر بود آن را بیان نمی‌کرد چرا که کریم اسلامی جلوی دهان همبازی‌اش را گرفته است.

مرادی در حالی اولین گل فصل خود را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند که این هافبک در نیم فصل اول پس از درگیری‌ای که با محمود فکری داشت، از هوادار کنار گذاشته شده بود و قرار بود در پنجره زمستانی از جمع این تیم تهرانی جدا شود که با حضور مسعود شجاعی در هوادار ماندنی شد.

آخرین گل مرادی در لیگ برتر مربوط به یک سال و نیم پیش می‌شد که این بازیکن ۳۰ ساله در جریان باخت دو بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان تک گل هوادار را به ثمر رسانده بود و حالا پس از مدتی طولانی دوباره پایش به گلزنی باز شد.

1997