سرمربی جوان خیرونا قصد جدایی از تیم کاتالونیایی ندارد

سرمربی جوان خیرونا قصد جدایی از تیم کاتالونیایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- میشل سانچز، سرمربی موفق این فصل خیرونا اعلام کرد قصد دارد به همکاری با خیرونا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، میشل سانچز، سرمربی خیرونا طی مصاحبه‌ای مفصل اعلام کرد که از حضور در لیست رئال مادرید و بارسلونا خوشحال است، اما می‌خواهد فعلا به همکاری با خیرونا ادامه دهد. او همچنین در بخشی از مصاحبه‌اش، یک سال پس از انتقال اوریول رومئو به بارسلونا، بار دیگر اعتراف کرد که از بازگشت اوریول رومئو از بارسلونا خوشحال خواهد شد. مدیر ورزشی کیکه کارسل همچنین به وضوح اعلام کرده است که مدیران خیرونا از بازگشت رومئو استقبال می‌کنند.

میشل در این مصاحبه، اعلام کرد که هدفش در حال حاضر رساندن خیرونا به لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و اگر به همین روند خود ادامه دهند، می‌توانند امیدوار به حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. خیرونا در حالی که 11 بازی تا پایان فصل باقی مانده؛ هنوز 9 امتیاز از اتلتیک بیلبائو پیش است و شانس بالایی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دارد.

او در این مصاحبه در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری در رئال مادرید و بارسلونا گفت: «هدف شماره یک من ادامه دادن در خیرونا است، اما امیدوارم بتوانم در میان نامزدهای مربیگری دو تیم از بهترین تیم‌های جهان باشم؛ این می‌تواند چیزهای زیادی درباره کار من بگوید.»

میشل در بخشی از مصاحبه خود اعلام کرد که تمایل دارد اوریول رومئو بار دیگر به خیرونا بازگردد؛ چرا که او را یک بازیکن درجه یک در زمین و خارج از زمین می‌داند.

میشل همچنین بهترین بازیکنان خود را در هر پست انتخاب کرد. او در این باره گفت: «بهترین دروازه‌بان جهان، طبق سبک بازی من، تراشتگن خواهد بود. در دفاع فن دایک، دی بروینه در خط هافبک و امباپه را در خط حمله انتخاب می‌کنم.»

1428