اعتراف آنچلوتی: مقابل لایپزیش افتضاح بودیم

اعتراف آنچلوتی: مقابل لایپزیش افتضاح بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که آن ها اصلا بازی خوبی مقابل لایپزیش به نمایش نگذاشتند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و لایپزیش در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و رئال به لطف پیروزی 1-0 در بازی رفت، به جمع هشت تیم برتر راه یافت. 

آنچلوتی درباره بازی گفت: "باید بیشتر از چیزی که فکرش را می کردیم، تلاش و کوشش می کردیم. بازی سختی بود و ما خیلی بد بازی کردیم. حالا از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم. در بهترین موقعیت خود هستیم، چون در لالیگا با تیم دوم 7 امتیاز فاصله داریم و در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان  حضور داریم."

"البته باید از خودمان انتقاد نیز بکنیم، چون واقعا بد بازی کردیم. وقتی با اختلاف کم از حریف پیش هستیم، نمی توانیم به صورت ذهنی آن را کنترل کنیم. زیاد پرس نمی کنیم و حریف را تحت فشار نمی گذاریم. شاید من با ترکیب اشتباه کرده باشم، اما می خواستم انرژی بیشتری وارد تیم کمم. ما باید انتقادهای رسانه ها و مردم را بپذیریم، چون لایق شنیدن آن ها هستیم."

4416