مدافع باتجربه اسپانیایی در آستانه تمدید با اتلتیکو مادرید

مدافع باتجربه اسپانیایی در آستانه تمدید با اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- گزارش‌ها حاکی از آن است که تمام کارهای تمدید قرارداد آزپلیکوئتا با اتلتیکو مادرید انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید قصد دارد از بندی که در قرارداد سزار آزپلیکوئتا قرار داده استفاده کند و او را تا سال 2025 در تیم خود نگه دارد. آزپیلیکوئتا تابستان گذشته به صورت آزاد از چلسی جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست. او در این فصل انتظارات را برآورده کرد و توانست یک مهره کلیدی برای دیگو سیمئونه در روزهای سخت باشد.

این مدافع که توانایی بازی در چند پست را دارد، در 22 بازی در این فصل برای اتلتیکو مادرید به میدان رفت. البته باید گفت که تنها در 11 مسابقه در ترکیب اصلی روخی بلانکو حضور داشته است. او از ماه ژانویه به دلیل پارگی منیسک زانوی خود که در دیدار برابر رئال مادرید در کوپا دل ری به آن دچار شد، دور از میادین بوده است.

طبق گزارش مارکا، او قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تمدید کرده است. مدیران اتلتیکو او را مهره‌ای مهم در زمین و خارج از زمین می‌دانند. اگر همه چیز طبق برنامه باشد و روند بهبودی این مدافع اسپانیایی به خوبی پیش برود، احتمالا در ماه آوریل به میادین باز خواهد گشت.

پس از تمدید استفان ساویچ در هفته گذشته، حالا تمرکز مدیران اتلتیکو مادرید بر روی تمدید با سایر مهره‌های تدافعی است. گزارش‌ها نشان می‎‌دهند که مدیران روخی بلانکو مشکلی برای تمدید قرارداد اکسل ویتسل نخواهند داشت، اما ممکن است ماریو هرموسو با پیشنهاد اتلتیکو مادرید متقاعد نشود و راه این بازیکن و اتلتی در پایان فصل جدا شود.

1428