ادعای دوباره خیابانی: فیلم مصاحبه با مارادونا وصیت‌نامه من است! (ویدیو)

ادعای دوباره خیابانی: فیلم مصاحبه با مارادونا وصیت‌نامه من است! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - جواد خیابانی می‌گوید وصیت‌نامه خود را به جای اینکه بنویسد، به صورت یک برنامه مستند آماده کرده که شامل گفت‌وگویی با مارادوناست.

به گزارش فوتبالی، ادعای جواد خیابانی مبنی بر گفت‌وگو با دیگو‌ مارادونا چندی قبل توسط این مجری سرشناس مطرح و وی مدعی شد که با اسطوره فوتبال جهان مصاحبه‌ای انجام داده که قول داده این مصاحبه پس از مرگ مارادونا و خود او منتشر شود.

البته این ادعای خیابانی مورد تردید هم واقع شده است. برای مثال مجری باسابقه فدراسیون گفته که کسی به او گفته مارادونا منتظر توست و وقتی او پیش این فوتبالیست قدیمی رفته، مارادونا به خیابانی گفته برای چه باید با او مصاحبه کند!

خیابانی توسط یکی از مخاطبان برنامه امروز سلام صبح بخیر بابت مصاحبه ادعایی با مارادونا مورد پرسش قرار گرفت که دوباره تاکید کرد این گفت‌وگو پس از مرگ وی منتشر خواهد شد.

صحبتهای جواد خیابانی درباره مصاحبه با مارادونا

خیابانی می‌گوید این مصاحبه را به عنوان وصیت‌نامه خود در نظر گرفته و گفت‌وگو با مارادونا بخشی ۲۵ دقیقه‌ای است و این مستند ۹۰ دقیقه‌ای، بیشتر صحبت‌های دلی خود اوست و به جای اینکه وصیت‌نامه خود را بنویسد، تصمیم به ساخت این مستند کرده و طبق قراری که با مارادونا داشته، این مصاحبه بعد از فوت خود او‌ منتشر خواهد شد.

1997