خیابانی و آخرین روزهای حضور در تلویزیون! (ویدیو)

خیابانی و آخرین روزهای حضور در تلویزیون! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- جواد خیابانی خبر از اقدام برای بازنشستگی‌اش داد.

به گزارش فوتبالی، جواد خیابانی از قدیمی‌ترین چهره‌های ورزشی تلویزیون ایران است. او از سال ۱۳۷۳ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و به عنوان مجری برنامه‌های مختلف و گزارشگر بازی‌های فوتبال ایفای نقش کرده و حالا پس از نزدیک به 30 سال فعالیت، به دنبال بازنشستگی است.

خیابانی که همواره با گزارش بازی ایران و استرالیا در انتخابی جام جهانی یاد می‌شود، در سال‌های اخیر همواره سوژه کاربران فضای مجازی هم بوده و با اشتباهاتی که داشته شوخی‌های زیادی با وی شده است. شوخی‌هایی که این مجری باسابقه مدعی شده از آن‌ها ناراحت نیست.

جواد خیابانی امروز، اما صحبتی را مطرح کرد که بعید است کاربران فضای مجازی بتوانند با آن شوخی کنند. خبری که گزارشگر قدیمی سازمان  صدا و سیما با بغضی که در صدایش داشت، آن را اعلام می‌کرد و مدعی شد کارهای بازنشستگی را از سازمان صدا و سیما انجام داده و مراحل نهایی در حال انجام است و تا آن زمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خبر ویژه‌ای که خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر داد

خیابانی می‌گوید می‌خواهد از این به بعد بیشتر به تحقیق و مطالعه بپردازد؛ هر چند که در میان صحبت های خود اظهار داشت گزارشگران خارجی تا سنین بالا و در ۷۰ و ۸۰ سالگی هم فعالیت می‌کنند و از نظر او این شغل بازنشستگی ندارد، اما تصمیم خود مبنی بر ایجاد زمان برای مطالعه و تحقیق را دلیل اصلی کناره‌گیری از رسانه عنوان داشت.

خبری که به شدت در فضای خبری و مجازی وایرال شده و باید دید جواد خیابانی را بعد از نوروز ۱۴۰۳ دوباره در قاب تلویزیون خواهیم دید یا نه.

1997