رقابت تاتنهام و نیوکاسل برای جذب مدافع 25 ساله بورنموث

رقابت تاتنهام و نیوکاسل برای جذب مدافع 25 ساله بورنموث

پایگاه خبری فوتبالی- لوید کلی، مدافع 25 ساله بورنموث مورد توجه تاتنهام و نیوکاسل قرار گرفته است و این دو باشگاه سعی دارند در تابستان پیش رو برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های انگلیسی در نقل و انتقالات زمستانی کم‌سروصدا ظاهر شدند و انتظار می‌رود که در تابستان پیش رو، یک پنجره نقل و انتقالاتی پرهیاهو در پیش باشد. بازیکنان زیادی وجود دارند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود یا قراردادهایشان به پایان نزدیک می‌شود، و این آنها را به یک گزینه جذاب در بازار تبدیل می‌کند.

یکی از این بازیکنان، لوید کلی، مدافع 25 ساله بورنموث است. طبق گفته رسانه تیم تاک، تاتنهام هاتسپر قبلاً مذاکرات خوبی برای جذب این بازیکن داشته است.

قرارداد کلی در تابستان با بورنموث به اتمام می‌رسد و به گفته تیم تاک، این بازیکن قصد ندارد قرارداد جدیدی با گیلاس‌ها امضا کند و می‌خواهد در پایان فصل به صورت آزاد راهی تیم دیگری شود.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی میل، حالا نیوکاسل نیز در تلاش است تا بتواند این مدافع 25 ساله را متقاعد کند تا در پایان فصل به جمع کلاغ‌ها اضافه شود.

نیوکاسل بر خلاف فصل گذشته، در این فصل نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و فاصله زیادی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد؛ با این حال، مدیران این باشگاه هنوز تسلیم نشده‌اند و می‌خواهد فصل آینده پروژه خودشان را با قدرت بیشتری ادامه دهند.

تاتنهام هم که زیر آنژه پوستکوگلو نمایش‌های دلپذیری در این فصل ارائه کرده است و شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

1428