عکس؛ وقتی تونی کروس و ویدال بازیکن بایرلورکوزن بودند

عکس؛ وقتی تونی کروس و ویدال بازیکن بایرلورکوزن بودند

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس در حال حاضر یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید است و عملکرد خوبی در جمع شاگردان کارلو آنچلوتی دارد و سرمربی ایتالیایی به طور ویژه ای به تونی کروس اعتقاد دارد.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس در سال 2014 و پس از بازی های جام جهانی 2014 برزیل، از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست. البته تونی کروس سابقه بازی در بایرلورکوزن را هم در کارنامه خود دارد. تونی کروس در فصل 2009/10 به طور قرضی در بایرلورکوزن بازی کرده است. در آن زمان تونی کروس بازیکن بایرن مونیخ بود که به طور قرضی راهی بایر لورکوزن شد و در این تیم بازی کرد. آرتورو ویدال هافبک اهل کشور شیلی هم بین سال های 2007 تا 2011 در بایر لورکوزن بازی کرده است و به این ترتیب در یک فصل با تونی کروس هم‌تیمی بوده است. تونی کروس در حال حاضر 34 سال سن دارد و باید دید که تا چه زمانی می تواند در اوج باقی بماند. او در فصل آخر قراردادش با رئال مادرید است.

بایر لورکوزن در این فصل از رقابت ها یعنی فصل 2023/24، عملکرد فوق العاده ای زیر نظر ژابی آلونسو داشته است و در حال حاضر صدرنشین جدول بوندسلیگای آلمان است و در مسیر قهرمانی در این رقابت ها است.

1471