عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس گردن بازیکن لایپزیش را گرفت

عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس گردن بازیکن لایپزیش را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید مقابل لایپزیش هم مثل خیلی دیگر از بازی هایش در رئال مادرید، حاشیه های زیادی داشت و اتفاقات عجیب و غریبی برایش رخ داد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های عجیبی که در بازی رئال مادرید مقابل لایپزیش رقم خورد، مربوط به لحظه ای بود که وینیسیوس جونیور گردن بازیکن تیم آلمانی یعنی ویلی اوربن را گرفت. برخی ها اعتقاد داشتند که وینیسیوس جونیور به خاطر این حرکت باید از زمین مسابقه اخراج شود اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و ستاره برزیلی رئال مادرید به کارش در زمین ادامه داد.

ویلی اوربن بازیکن لایپزیش در پایان این بازی درباره صحنه ای که وینی جونیور گردن و گلوی او را گرفت، گفت:" وینیسیوس با دو دستش گردن من را گرفت و به نظرم داور بازی جرات اخراج کردن او را نداشت. این قضیه یک بی احترامی است. به طور کلی نتوانستیم بازی خوبی داشته باشیم و به نظرم یک نتیجه عادلانه رقم خورد."

رئال مادرید و لایپزیش شب گذشته به تساوی یک بر یک رسیدند و رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه دو بر یک راهی دور بعدی شود. گل رئال مادرید را در بازی دیشب، وینیسیوس جونیور روی پاس جود بلینگام به ثمر رساند.

1471