تعطیلی تمرین مس رفسنجان در فاصله 2 روز مانده تا بازی با تراکتور!

تعطیلی تمرین مس رفسنجان در فاصله 2 روز مانده تا بازی با تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان مس رفسنجان به دلیل نارضایتی از اوضاع مالی باشگاه، در فاصله 48 ساعت مانده تا دیدار با تراکتور حاضر به انجام تمرین نشدند.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی روز گذشته پس از پیروزی تاریخی مقابل استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اعلام کرده بودکه «در صورت رفع نشدن مشکلات مالی، در تمرین این تیم حاضر نمی‌شود» و بر این پایه، بازیکنان مس نیز عصر امروز چهارشنبه از حضور در تمرین این تیم خودداری کردند.

تعطیلی تمرین مس رفسنجان در حالی است که این تیم فوتبال باید روز جمعه (پایان هفته جاری) در یک رقابت حساس لیگ برتر کشور در ورزشگاه خانگی خود (شهدای مس) به مصاف تراکتور برود.

زمان این بازی ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه روز جمعه تعیین شده بود اما بنا بر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، ۲ تیم از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه همان روز مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و رفسنجانی‌ها بایستی به طور حتم مقابل رقیب تبریزی خود در مستطیل سبز حاضر شوند وگرنه تبعات ناشی از این غیبت را بپذیرند.

تصمیم بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان مبنی بر تعطیلی تمرین در حالی از اکنون اتخاذ شده که این تیم حتی برای تهیه هتل محل اقامت و بلیت نیز به علت مشکلات مالی بدهکاری دارد.

بدهی‌های زیاد باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان درحالیست که این باشگاه ها به شرکت ملی مس با سود خالص سالانه بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد ریال وابسته هستند.

باوجود اینکه باشگاه مس رفسنجان پرداخت‌های حداقلی به بازیکنان داشته به نظر می رسد که مدیران عالی ورزش شرکت ملی مس، بایستی آستین همت را بالا بزنند و پیش از آنکه دیر بشود کاری برای این تیم انجام دهند.

شاگردان محرم نویدکیا هم اکنون با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر کشور(جام خلیج فارس) قرار گرفتند و مس کرمان نیز که سال گذشته به علت مشکلات مالی به لیگ دسته یک سقوط کرد با ۳۰ امتیاز در رتبه هفتم است.

بازیکنان مس کرمان نیز به علت مشکلات مالی، چهار بازی است که با اتوبوس به خارج از استان سفر می‌کنند و این موضوع شایسته تیم‌های استان کرمان نیست.

7474