عربستانی‌ها به دنبال اغوای کاپیتان رئال مادرید

عربستانی‌ها به دنبال اغوای کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - برای یک تابستان دیگر، شرایط سرجیو راموس روی هوا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، راموس در تابستان گذشته تا آخرین لحظه تابستان منتظر پیوستن به سویا ماند و پیشنهادهای نجومی عربستانی ها و ترکیه ای ها را رد کرد  اما  شرایط او برای فصل 25-2024 نیز هنوز مشخص نیست.

در حقیقت سه ماه تا اتمام قرارداد راموس با سویا مانده است و باشگاه های عربستانی ها در تلاش هستند تا این بازیکن را اغوا کنند تا آخرین قرارداد بزرگش را امضا کند. الاتحاد که در تابستان گذشته به سراغ راموس رفته بود، در تابستان بعدی نیز به سراغ او خواهد آمد. 

سویا در شروع فصل حاضر شد با دستمزد سالانه یک میلیون یورو به سویا ملحق شود آن هم در حالی که پیشنهاد 10 میلیونی از گالاتاسرای و 20 میلیونی از الاتحاد دریافت کرده بود. سویا در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارد و به همین خاطر بازیکنانی نظیر راکیتیچ و فرناندو از این تیم جدا شدند. سویا به تمدید قرارداد با راموس علاقمند است اما حاضر نیستند که این کار را بار هر قیمتی انجام بدهند. 

علاوه بر عربستانی ها، باشگاه های آمریکایی نیز به دنبال اغوای راموس هستند. در هر صورت راموس قبلا هم گفته که بازگشت به سویا، تصمیمی بوده که بر اساس قلبش گرفته است و به مسائل مالی فکر نکرده است و باید دید که در آینده چه تصمیمی توسط او گرفته می شود.

4125