راهکار جدید بارسلونا برای حفظ مهاجم پرتغالی

راهکار جدید بارسلونا برای حفظ مهاجم پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس مهاجم پرتغالی شروع فصل درخشانی در بارسلونا داشت اما به تدریج در ترکیب این تیم کمرنگ تر شد و حالا کاتالان ها در مورد آینده اش مردد هستند.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا برای تبدیل کردن قرارداد قرضی کانسلو به قرارداد قطعی به توافق برسند اما شرایط در مورد فلیکس متفاوت است. مدیران بارسلونا از افت این بازیکن و کمرنگ شدن نقش او در تیم راضی نیستند. در حال حاضر یکی از گزینه های بارسلونا این است که فلیکس را برای یک سال دیگر به صورت قرضی حفظ کند. 

در حقیقت ژرژ مندس وکیل فلیکس می داند که اتلتیکو تمایلی به حفظ فلیکس ندارد و در تلاش است تا این تیم را راضی کند تا او را برای یک فصل دیگر به بارسلونا قرض بدهند.

بدین ترتیب بارسلونا نیازی به هزینه کردن برای خرید قطعی فلیکس نخواهد داشت و از سویی این بازیکن پرتغالی می تواند امیدوار باشد که مربی بعدی بارسلونا بیشتر به او اعتماد داشته باشد. 

فلیکس در شروع فصل به یکی از ستارگان کلیدی بارسلونا تبدیل شده بود و در آن زمان امیدهای زیادی نسبت به او ایجاد شده بود اما حالا شرایط فرق کرده چرا که جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است. با این وجود، این بازیکن پرتغالی ترجیح می دهد که در اسپانیا بماند و امیدوار است که در بارسلونا ماندنی شود.

4125