والیبال‌زدگی عامل فوتبالیست شدن سردار آزمون!

والیبال‌زدگی عامل فوتبالیست شدن سردار آزمون!

پایگاه خبری فوتبالی - سردار آزمون به یک دلیل خاص، قید والیبالیست شدن به شکل حرفه‌ای را زد تا فوتبالیست شود.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون متولد شهری است که والیبال و اسب‌سواری جزو رشته‌های پرطرفدار آن منطقه است و مهاجم گنبدی در کودکی والیبالیست خوبی هم بوده و خیلی‌ها فکر می‌کردند او در آینده در این رشته بدرخشد.

 ولی آزمون در رشته دیگری به موفقیت رسید و شاید همین حضور سردار در فوتبال باعث علاقه بیشتر گنبدی‌ها به فوتبال هم شده باشد.

آزمون می‌گوید که یک اتفاق مسیر زندگی او را عوض کرده است. اتفاقی تلخ که باعث شده سردار در رختکن تیم تحت هدایت پدرش زیر گریه بزند و و با خود عهد کند که فوتبال را ادامه داده و حق پدرش را از این رشته بگیرد.

مهاجم تیم رم ایتالیا در این باره گفته که بچگی، هم والیبال بازی می‌کرد هم فوتبال. در والیبال استعداد بهتری داشت و خیلی‌ها می‌گفتند در آینده والیبالیست می‌شود. یک اتفاق اما مسیر زندگی او را تغییر داد. دریکی ازروزهای تلخ زندگی‌اش، وقتی برای تماشای بازی تیم پدرش در لیگ والیبال به استادیوم شهر گنبد رفته بود.

صحبتهای او را به نقل از روزنامه جام جم برایتان نقل می‌کنیم: «به پدر من می‌گفتند امپراتور. آن روز ولی باخت. پدرم خیلی بازی‌ها را برده بود ولی چون چند باخت آورد فحش دادند. توهین کردند. بازی که تمام شد به رختکن رفتم و به شدت گریه کردم. همانجا با خودم عهد کردم فوتبال را ادامه دهم. می‌خواستم یکجورهایی حق پدرم را از فوتبال بگیرم.»

1997