پیش‌بازی هوادار - ذوب‌آهن؛ مسعود شجاعی شکست‌ناپذیر باقی می‌ماند؟

پیش‌بازی هوادار - ذوب‌آهن؛ مسعود شجاعی شکست‌ناپذیر باقی می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی - هوادار از زمان حضور مسعود شجاعی شکستی را تجربه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، هوادار در تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. دیداری که در بازی رفت با نتیجه تساوی بدون گل در فولادشهر همراه بود.

هواداری‌ها در شرایطی پای به میدان مسابقه خواهند گذاشت که شرایط خوبی را با تغییر سرمربی ایجاد کرده‌اند. تیم بنفش‌پوش تهرانی پس از باخت سنگین و خانگی با نتیجه ۵ بر صفر مقابل سپاهان، مسعود شجاعی را جایگزین محمود فکری کرد که حاصل کار این تغییر کسب سه پیروزی و دو تساوی از پنج دیدار با این سرمربی جوان بوده است.

شجاعی همچنین توانسته سه برد خود در هوادار را در مسابقاتی که میزبان بوده به دست بیاورد و باید دید فردا در دیدار خانگی برابر ذوب‌آهن خواهد توانست رکورد صد در صد پیروزی خود در تهران را حفظ کند یا نه. نکته مثبت دیگر برای بنفش‌ها دریافت فقط یک گل در چهار دیدار اخیرشان بوده که نشان از آمادگی این تیم دارد.

در سمت مقابل ذوب‌آهن نتوانسته شرایط خوب نیم فصل اول خود را در شروع مجدد بازی‌ها در نیم فصل دوم حفظ کند. گاندوها دو دیدار خانگی خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند باید دید بالاخره می‌توانند به اولین امتیاز خود در نیم فصل دوم برسند یا نه؛ اتفاقی که نیازمند تحمیل اولین شکست به مسعود شجاعی در قالب سرمربی هوادار است.

نتیجه هفته گذشته: بازی هوادار با آلومینیوم اراک به تعویق افتاد و ذوب‌آهن با یک گل در اصفهان مغلوب پرسپولیس شد.

وضعیت در جدول: هوادار با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و ذوب‌آهن با ۲۵ امتیاز هفتم است.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - ذوب‌آهن

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۱۷:۲۰

ورزشگاه پاس تهران

تیم داوری: کوپال ناظمی – فرهاد فرهادپور – محمدصالح عرب آبادی – علی بای

1997