اسطوره رئال مادرید، جانشین احتمالی ژابی آلونسو

اسطوره رئال مادرید، جانشین احتمالی ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن خودش را برای آینده بدون ژابی آلونسو آماده می کند چرا که بایرن مونیخ و لیورپول به شدت به دنبال استخدام این مربی اسپانیایی هستند.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسوی 42 ساله در این فصل در لورکوزن عملکرد شگفت انگیزی داشته و تیمی که در سالهای اخیر در خطر سقوط از بوندسلیگا قرار داشت را به بخت اصلی قهرمانی تبدیل کرده است. 

با توجه به جدایی یورگن کلوپ و توماس توخل از لیورپول و بایرن مونیخ، هر دو باشگاه به دنبال استخدام جایگزین هستند. ژابی آلونسو در هر دو تیم بازی کرده و حالا می تواند هدایت آنها را با عهده داشته باشد. 

مدیران لورکوزن در حال حاضر نمی توانند با قطعیت در مورد جدایی ژابی صحبت کنند اما به گفته بیلد، این تیم در حال حاضر 20 گزینه مختلف را برای جانشینی مربی اسپانیایی زیر نظر گرفته است. 

سباستین هوئنس یکی از گزینه هاست. این مربی توانسته بهترین فصل اشتوتگارت در تاریخ بوندسلیگا را داشته باشد. گزینه دیگر نیز فابین هورزلر است که در سن پائولی عملکرد خوبی داشته است.  گزینه دیگر لورکوزن هم رائول گونزالس است. رائول زمانی در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید کنار ژابی  بازی کرده و در حال حاضر هدایت تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا را به عهده دارد. 

4125