درخواست 9 سال و چهار ماه حبس برای سرمربی رئال مادرید

درخواست 9 سال و چهار ماه حبس برای سرمربی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اداره مالیات اسپانیا از کارلو آنچلوتی شکایت کرد و خواستار چهار سال و 9 ماه حبس برای او به خاطر تخلف مالیاتی 1.062.079 یورویی بین سالهای 2014 و 2015 در دوره اولش در رئال مادرید شد. 

به گزارش فوتبالی، اداره مالیات اسپانیا مدعی است که کارلتو دچار دو تخلف شده است چرا که در  دو سال مذکور، درآمد تبلیغاتی خود را به اداره مالیات اسپانیا اعلام نکرده است و مالیات آن را نپرداخته است. 

این سازمان در شکایت خود اعلام کرده است که با توجه به این که در این سالها، آنچلوتی در اسپانیا ساکن بوده باید مالیات خود را هم به کشور اسپانیا می پرداخت هر چند که وکلای آنچلوتی معتقد هستند که مالیات را به دولت انگلیس پرداخته اند چرا که کارلتو پیش از حضور در رئال مادرید در چلسی فعالیت می کرد. 

آنچلوتی در سال 2013 قراردادی ده ساله به ارزش 25 میلیون یورو را با شرکت "واپیا لیمیتد" امضا کرد و درآمد تبلیغاتی خود را به این شرکت فروخت. کارلو بعد از آن به رئال مادرید ملحق شد که بر اساس قراردادش، نیمی از حق تبلیغاتش در اختیار رئال مادرید بود. 

در هر صورت آنچلوتی حالا یا باید از طریق وکلایش، بی گناهی خود را ثابت کند و از پرداخت مبلغ مذکور و جریمه ان معاف شود یا با اداره مالیات اسپانیا به توافق برسد و جریمه بپردازد تا به زندان نرود.

4125