حضور مسی در المپیک پاریس روی هواست

حضور مسی در المپیک پاریس روی هواست

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ماسکرانو سرمربی تیم المپیک آرژانتین گفت که حضور لیونل مسی در مسابقات پاریس خیلی مشکل است.

به گزارش فوتبالی، ماسکرانو در مورد حضور احتمالی مسی در مسابقات المپیک صحبت کرد. این بازیها بین ششم تا 21 مرداد برگزار خواهد شد. ماسکرانو بیان کرد:" با لئو صحبت کردم و بعدا دوباره صحبت خواهیم کرد. فصل برای اینتر میامی تازه شروع شده و هنوز تا المپیک زمان باقی است به خصوص که کوپا آمریکا هم در پیش است. شرایط آسانی نیست. باید دید که آیا انرژی کافی برای حضور در المپیک را دارد یا نه." 

وی در ادامه اظهار داشت:" باید در نظر گرفت که لئو به سن مشخصی رسیده است و هر چند که سطح فوق العاده ای دارد اما باید این را هم در نظر گرفت. هدف ما این نیست که به او فشار بیاوریم یا او را ناراحت کنیم. به موقعش او را دعوت خواهیم کرد و باید ببینیم که نظرش چیست و با باشگاهش چه تصمیمی می گیرد. برای او هم شرایط آسانی نیست چرا که باید به فکر اینتر میامی و لیگ آمریکا باشد. قطعا تصمیم خواهد گرفت."

ماسکرانو احتمال حضور دی ماریا را رد کرد و در مورد حضور مسی نیز مردد است. وی در مورد حضور بقیه بازیکنان نیز صحبت کرد:" به جز بازیکنانی که در آرژانتین حضور دارند، بقیه باشگاه ها موظف نیستند که بازیکنانشان را به تیم المپیک بدهند. بسیاری از بازیکنان ما در اروپا حضور دارند. 

4125