دهمین بازی بدون برد الدحیل، تیم آخر جدول را هم نبردند!

دهمین بازی بدون برد الدحیل، تیم آخر جدول را هم نبردند!

پایگاه خبری فوتبالی – روند نزولی تیم الدحیل پس از پیروزی بر پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الدحیل در زمین خودش با نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم مرخیه متوقف شد. این تساوی در حالی برای الدحیل به دست آمد که مرخیه آخرین تیم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر است و انتظار می‌رفت الدحیل با پیروزی بر این تیم نوار ناکامی‌اش در به دست آوردن پیروزی در 9 بازی قبلی را پاره کند. اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان کریستف گالتیه نتوانستند تیم قعرنشین جدول را شکست بدهند. 

با این تساوی تعداد بازی‌های متوالی بدون برد برای الدحیل به عدد 10 رسید! آخرین برد این تیم در مرحله‌ گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به دست آمد. نتیجه‌ای که جز حذف پرسپولیس در مرحله گروهی دستاوردی نداشت. چرا که خود الدحیل هم از قبل حذف شده بود.

الدحیل پس از پیروزی بر پرسپولیس دیگر رنگ برد را ندید. این تیم پس از شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در لیگ ستارگان قطر مقابل القطر قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. سپس در 3 بازی متوالی در لیگ ستارگان قطر مقابل تیم‌های السد، الوکره و الاهلی شکست خورد. بعد از آن هم در  جام ستارگان قطر با نتیجه 3 بر یک به العربی باخت.

با شروع جام ملت‌های آسیا و تعطیلی مسابقات لیگ در کشورهای آسیایی الدحیل دو مسابقه دوستانه برگزار کرد که هر دو را باخت. ابتدا با یک گل به شانگهای شنهوای چین و سپس با دو گل به زنیت سنت پیترزبورگ روسیه!

بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا که با قهرمانی قطر به پایان رسید الدحیل در شروع مجدد لیگ ستارگان الدحیل ابتدا مقابل الاهلی با تساوی دو بر دو متوقف شد و سپس با نتیجه 4 بر یک مغلوب الغرافه شد.

تساوی در مسابقه دیروز باعث شد ناکامی الدحیل در کسب پیروزی به 10 مسابقه برسد! یک ناکامی کم نظیر و غیر منتظره که برای همه اهالی فوتبال در آسیا عجیب و باورنکردنی است. آیا این الدحیل همان تیمی است که در ورزشگاه آزادی با ارائه یک بازی حساب‌شده و شجاعانه پرسپولیس را شکست داد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد؟

1359