صعود پاری سن ژرمن به دور بعدی لیگ قهرمانان با درخشش ستاره پرهیاهو

صعود پاری سن ژرمن به دور بعدی لیگ قهرمانان با درخشش ستاره پرهیاهو

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه 2-1 از سد رئال سوسیداد عبود کند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر رفتند. در بازی رفت، پاری سن ژرمن موفق شده بود با 2 گل از سد حریف اسپانیایی خود عبور کند و کار چندان سختی برای صعود از این مرحله نداشت.

پاری سن ژرمن در این دیدار نیز دست بالاتر را در اختیار داشت و شاگردان انریکه موفق شدند باز هم رئال سوسیداد را شکست دهند، اما این بار با نتیجه 2-1.

در پانزدهمین دقیقه از بازی، کیلیان امباپه، ستاره مغضوب این روزهای پاری سن ژرمن گل نخست خودش و تیمش را به ثمر رساند. او از زاویه تقریبا بسته، به زیبایی هرچه تمام‌تر با پای راست دروازه رئال سوسیداد را باز کرد.

نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید تا پاریسی‌ها در یک قدمی حضور در مرحله یک چهارم نهایی قرار گیرند.

در نیمه دوم نیز این پاری سن ژرمن بود که توانست موفق عمل کند. در دقیقه 56، کیلیان امباپه روی پاس عثمان دمبله توانست خودش و تیمش را دو گله کند. این گل تا حد زیادی خیال هواداران را از صعود به مرحله بعدی راحت کرد.

همچنین این بریس یک پیام مهم از سوی امباپه برای لوییز انریکه بود که در بازی‌های اخیر کمتر از ستاره فرانسوی تیمش در ترکیب اصلی استفاده کرده بود.

در دقایق پایانی میکل مرینو یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد اما خیلی برای بازگشت دیر شده بود و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4-1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد به مرحله بعدی راه پیدا کند.

1428