یوونتوس به دنبال پدیده خط دفاعی بولونیا

یوونتوس به دنبال پدیده خط دفاعی بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس به شدت به دنبال جذب مدافع موفق این فصل باشگاه بولونیا است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو ریکاردو کالافیوری مدافع چپ پای ۲۱ ساله و ایتالیایی باشگاه بولونیا مورد توجه باشگاه پرافتخار یوونتوس قرار گرفته است. این بازیکن در ترکیب تیم موفق تیاگو موتا در این فصل رقابت های سری آ بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و مشتریان بسیاری هم از خارج از کشور ایتالیا دارد. در این مورد گفته شده باشگاه بولونیا مبلغ پایه فروش کالافیوری را ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده است.

پیش از این تاتنهام برای جذب ستاره 21 ساله سری آ قصد داشت با دیگر تیم های رقیب برای جذب این ستاره جوان رقابت کند. این باشگاه لندنی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی تیم بولونیا بود و حالا طبق اعلام منابع فوتبال انگلیس تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴ هم به دنبال حذب یک مدافع جدید خواهد بود و کالافیوری می‌تواند گزینه مناسبی برای این باشگاه لندنی باشد. کالافیوری با توجه به سن و سال مناسب این استعداد را دارد تا در آینده تبدیل به یکی از شاه مهره‌‌ های مهم فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا شود. کالافیوری در تیم باشگاهی خود یعنی بولونیا هم به عنوان مدافع سمت چپ و هم به‌ عنوان مدافع میانی بازی کرده و یک بازیکن آچار فرانسه به شمار می رود.

آرسنال هم دیگر تیمی است که با دو تیم یوونتوس و تاتنهام برای جذب این ستاره رقابت خواهد داشت و باید دید کدام تیم این استعداد ۲۱ ساله را جذب خواهد کرد.

۱۰۰۹