عکس؛ شوت محکم امباپه تور دروازه رئال سوسیداد را از جایش درآورد!

عکس؛ شوت محکم امباپه تور دروازه رئال سوسیداد را از جایش درآورد!

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد به مصاف هم رفته اند و این بازی تا دقیقه چهلم با نتیجه یک بر صفر به سود پی اس جی در جریان است.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن در بازی رفت موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر رئال سوسیداد را شکست بدهد. بازی رفت در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار می شد و اکنون بازی برگشت در ورزشگاه آنوئتا در حال برگزاری است و رئال سوسیداد میزبان است و یک گل از پاری سن ژرمن عقب افتاده است.

کیلیان امباپه در دقیقه پانزدهم بازی موفق شد روی پاس عثمان دمبله دروازه رئال سوسیداد را باز کند. امباپه با یک شوت محکم دروازه رئال سوسیداد را باز کرد. در تصویری که از تور دروازه رئال سوسیداد در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، می بینیم که پس از شوت امباپه و گلی که او به ثمر رساند، یک قسمت از تور دروازه رئال سوسیداد از جایش در آمده است. در حقیقت ضربه محکم امباپه که به نزدیکی تیر دروازه رئال سوسیداد برخورد کرد و دروازه تیم اسپانیایی را باز کرد، در همان نقطه بخشی از تور را از تیرک دروازه جدا کرده است.

تماشای گل امباپه به رئال سوسیداد

1470