حجم عجیب سلاح های سرد کشف شده از هواداران رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

حجم عجیب سلاح های سرد کشف شده از هواداران رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان برگزاری بازی لیگ قهرمانان اروپا سلاح های سرد عجیبی از هوادارن دو تیم رئال سوسیداد و‌ پاری سن ژرمن کشف کرد.

به گزارش فوتبالی، مقامات امنیتی کشور اسپانیا در جریان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا از یک درگیری بزرگ بین هوادارن افراطی دو تیم رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن جلوگیری کردند. در این مورد گفته شده تا کنون حدود ۵۰ نفر از هوادارن افراطی تیم رئال سوسیداد و حدود ۱۰۰ نفر هوادار پاری‌ سن‌ ژرمن شناسایی شده‌اند. در این مورد حدود ۱۵ چوب گلف ، ۱ میله فلزی ، ۳ تبر یخ‌ شکن ، ۴ پنجه بوکس ، ۲ جفت چاقو ، ۱ ساتور ، ۲ عدد فلز تیز ، ۱ عدد چماق ، چند پیچ‌گوشتی ، ۱ چکش ، ۱ عدد اره ،  دستکش چرمی و بسیاری از اقلام عجیب دیگر از هوادارن دو تیم کشف شده است.

انتظار میرود حدود ۲۰۰۰ هوادار فرانسوی دیگر نیز در اسپانیا حضور داشته باشند و مقامات برگزاری مسابقه همچنان در تلاش هستند تا اقلام ممنوعه و سایر هوادارن افراطی خطرناک را شناسایی کنند. پیش از این هم در برخی مسابقات اروپایی چنین اتفاقاتی رخ داده بود اما این حجم از سلاح سرد کشف شده در یک مسابقه فوتبال به نظر حداقل در یک دهه اخیر آن هم در سطح رقابت مهمی مانند لیگ قهرمانان اروپا بی سابقه بوده است.

۱۰۰۹