طالقانی: عباس راکی توهین‌هایی کرده که باید پاسخگو باشد

طالقانی: عباس راکی توهین‌هایی کرده که باید پاسخگو باشد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، گفت: به دلیل تهمت‌هایی که از سوی عباس راکی به من زده شده از این داور شکایت کرده و خواستار بررسی این پرونده تا حصول نتیجه هستم.

به گزارش فوتبالی، عبدالکاظم طالقانی با اشاره به صحبت‌های عباس راکی داور خوزستانی فوتبال کشورمان، تاکید کرد: او اعلام کرده به دلیل مشکلات شخصی با من، محروم شده اما این موضوع صحت ندارد و بحث ما به هیچ عنوان شخصی نیست.

وی ادامه داد: راکی تهمت‌هایی زده و خواستار شفافیت مالی هیات فوتبال خوزستان شده بود. او توهین‌هایی کرده که باید پاسخگو باشد، چراکه توهین در هر صورت قابل پیگی است و من هم در این خصوص شکایتی را مطرح کرده‌ام.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، گفت: این هیات فردی به نام عباس راکی را به عنوان داور قبول ندارد چراکه تخلفاتی مرتکب شده که به دلیل حرمت افراد و مسائل دیگر، قادر به بازگویی و رسانه‌ای کردن آن نیستم اما در گزارشی به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق، این موارد را اعلام کرده‌ام. هر چند این داور هم به رای صادر شده اعتراض کرده و باید منتظر تعیین تکلیف در این خصوص باشیم. او باید تمام مواردی را که مطرح کرده را در دادگاه ثابت کند، هر چه مطرح شده باید با مستندات و ادله مشخص شود.

طالقانی تاکید کرد: من چه‌کاره هستم که او را محروم کنم؟ به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم او را به عنوان داور قبول نداریم. این هم به دلیل تخلفاتی است که صورت گرفته و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آن را بررسی و رسیدگی کرده است. او به مقامات هیات فوتبال خوزستان توهین کرده و در این خصوص رای هم صادر شده که با اعتراض او در استیناف در حال بررسی است.

وی در واکنش به این سئوال که در صورت صادر شدن رای استیناف به نفع راکی، شرایط چگونه خواهد شد؟ گفت: اگر استنیاف رای به او بدهد محرومیتش برطرف می‌شود اما در خوزستان داوری نخواهد کرد. ما نیازی به قضاوت او در فوتبال خوزستان نداریم اما اگر فدراسیون فوتبال لازم دانست از او در جایی دیگر استفاده کند، مشکلی نیست.

رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: مواردی که مطرح شده کذب محض است، باید برای هر حرف و صحبتی سندی وجود داشته باشد. او گفته فرزند من مسئول آکادمی است، اما ما آکادمی نداریم؟ در جایی مطرح شده به فرزند من توهین شده،‌ چه توهینی به پسر من شده است؟ این موارد به دلیل مسائل شخصی خود اوست. چون از ایذه برکنار شده این موارد مطرح می‌شود. چرا وقتی سرکار بود همه چیز خوب بود و مشکلی نداشتیم. این حق من به عنوان یک مدیر است که فردی را جابه‌جا یا تغییراتی را ایجاد کنم اما نباید بعد از آن شاهد چنین رفتاری باشیم.

طالقانی خاطر نشان کرد: او عنوان کرده خواستار شفافیت هیات بوده است و زمانی که اعتراض کرده این اتفاق افتاده که این کذب است. نامه یا رسیدی بیاورد که خواستار این موضوع بوده، آیا خوب است مواردی که در ایذه مطرح شده را بیان کنم تا مشخص شود مشکل از کجاست؟ به هر حال این موضوع باید در دادگاه نهایی شود و من به جد پیگیر آن هستم.

2636