درخشانی در گیتی پسند ماندنی شد

درخشانی در گیتی پسند ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد درخشانی و سنگ سفیدی با گیتی پسند تمدید شد.

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند اصفهان شامگاه سه شنبه اعلام کرد: «محمد حسین درخشانی» و «محمدرضا سنگ سفیدی» بازیکنان تیم فوتسال این تیم عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه گیتی پسند قرارداد خود را برای لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کردند.

درخشانی بازیکن ارزنده تیم ملی فوتسال ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر برای «گیتی‌پسند» ۲۳ گل زد و عنوان آقای گُل فوتسال ایران را کسب کرد.

«محمدرضا سنگ سفیدی»نیز که عصر امروز قرارداد خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ لیگ برتر تمدید کرد، کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بود و تاکنون همراه با این تیم ۲ عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بدست آورده است.

«محمدرضا سنگ سفیدی» بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ایران، عنوان های متعدد قهرمانی با تیم های مختلف در لیگ برتر فوتسال ایران دارد و از آن جمله در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ همراه با تیم مس سونگون موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» نیز پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌است. این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

 2636