سایه اخراج بر سر اریک تن هاگ

سایه اخراج بر سر اریک تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان منچستر یونایتد، رفته رفته بیشتر اطمینان پیدا می‌کنند که تن هاگ توسط سر جیم راتکلیف اخراج خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی هلندی نتوانسته تا عملکرد امیدوار کننده ای را با منچستریونایتد به نمایش بگذارد و تیمش در فصل جاری حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز کار بسیار دشواری خواهد داشت. 

در حالی که مصدومیت بازیکنانی مانند راسموس هویلوند، لیساندرو مارتینز و لوک شاو، تن هاگ را بیش از پیش تحت فشار قرار داده است، فاصله عظیمی که بین شیاطین سرخ و سیتیزن‌ها، رقیب سنتی آن‌ها ایجاد شده است، با شکست اخیر یونایتد مقابل این تیم در روز یکشنبه کاملا نمایان شد.

راتکلیف، سهامدار جدید منچستر یونایتد، در مصاحبه‌های اخیر خود از پشتیبانی قاطع از اریک تن هاگ، سرمربی تیم خود، خودداری کرده است و به نقل از دیلی میل، ترکیب منچستر یونایتد اعتقاد دارد که تغییر سرمربی، محتمل ترین نتیجه فصل ضعیف شیاطین سرخ خواهد بود.

تن هاگ اعلام کرده که تا به حال جلسات سازنده زیادی با راتکلیف داشته اما به طور خصوصی دستیاران خود را مطلع کرده که تضمینی درباره آینده اش در اولدترافورد به او داده نشده است. البته که یونایتد هنوز هم می‌تواند از فصلی که طی آن با 11 باخت در لیگ و حذف از اروپا روبرو شده است، نجات پیدا کند اما قطعا اریک تن هاگ، سایه خطر اخراج را پشت سر خود احساس می‌کند و باید منتظر ماند تا دید که آیا او نیز به لیست سرمربیان اخراجی این تیم طی سالیان اخیر اضافه خواهد شد یا خیر.

2102