هشدار آنچلوتی به شاگردانش پیش از تقابل با لایپزیش

هشدار آنچلوتی به شاگردانش پیش از تقابل با لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی – کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی تیمش در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش، به شاگردان خود هشدار داده که این بازی را تمام شده نبینند.

به گزارش فوتبالی، لوس بلانکوس باید در خانه از پیروزی 0-1 خود در خانه تیم آلمانی، دفاع کنند. آنچلوتی به بازیکنان تیمش هشدار داده است تا تمام تلاش خود را در بازی مقابل لایپزیش به کار بگیرند تا بتوانند با موفقیت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

رئال مادرید در 5 مسابقه اخیر خانگی خود، به 3 تساوی دست پیدا کرده است وبه نظر می‌رسد که نمی‌تواند از در پیش داشتن یک بازی راحت مقابل لایپزیش اطمینان داشته باشد. قهرمان 14 دوره رقابت‌های چمپیونزلیگ، ممکن است که گزینه محتمل تری برای صعود به دور بعدی این مسابقات به شمار بیاید اما آنچلوتی اصرار دارد که نباید هیچگونه حس اطمینانی در اینباره وجود داشته باشد. او در اینباره گفت:" فرصت بزرگی برای پیشرفت در رقابتی که برای ما بسیار خاص است داریم، اما باید در بهترین حالت خود باشیم. این رقابت هنوز تمام نشده، هرچند که یک برتری خفیف داشته باشیم. ما باید از اولین تا آخرین دقیقه بازی در بهترین سطح خودمان باشیم. بازی اول مقابل لایپزیش دشوار بود، هرچند که شانس‌های زیادی خلق کردیم. باید این نکته را ارتقا بدهیم و خطرناک تر باشیم زیرا قرار است شاهد بازی سختی باشیم."

2102