واسعی: از دوران حضورم در فولاد و تراکتور خیلی دلخورم

واسعی: از دوران حضورم در فولاد و تراکتور خیلی دلخورم

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن جدید مس رفسنجان می‌گوید می‌تواند زیر نظر محرم نویدکیا روزهای بسیار بهتری را در پیش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سعید واسعی یکی از بازیکنان درخشان مس رفسنجان در پیروزی بزرگ دیروز این تیم برابر استقلال بود. بازیکنی که خیلی زود و در اولین بازی خود برای نارنجی‌ها درخشید و پاس گل بسیار زیبایی برای هم‌تیمی خود در گل اول مس ارسال کرد. 

واسعی در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” ابراز امیدواری کرد با مس به فینال مسابقات جام حذفی راه پیدا کنند: «بازی اول من بود و خدا را شاکرم که توانستیم مقابل تیم خوب استقلال نتیجه را به نفع خود تمام کرده و به دور بعد راه پیدا کنیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و به فینال برسیم.»

هافبک پرفروغ مس می‌گوید محرم نویدکیا تاثیر زیادی روی بازی خوبش داشته است: «من همیشه ذهنیتم بر این بوده که می‌توانم هر آنچه در توانم است در زمین مسابقه پیاده کنم؛ هر چند توقع خودم بیشتر از این‌هاست و به آینده خوشبین‌ترم و مطمئنم اتفاقات خوبی خواهد افتاد چرا که زیر نظر سرمربی‌ای هستم که در راستای فکری خودم است. آقا محرم به من خیلی بها دادند و از ایشان تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط حال حاضر مس مرتفع شود چون یک سری اتفاقاتی هست که اغلب بازیکنان تیم را ناراحت کرده و امیدوارم مسئولین رفسنجان به کمک تیم بیایند و ما را در رسیدن به اهدافی که دنبالش هستیم کمک کنند.»

خرید جدید نارنجی‌ها مشکلات و حواشی تیم خود پس از کسب برد برابر استقلال را این‌طور توضیح داد: «در فوتبال ایران وعده و وعید زیاد است ولی متاسفانه عملی نمی‌شود و این باعث ناراحتی بازیکنان و مربی ما شده است. بازیکنان ما ۳۰ الی ۳۵ درصد دریافتی داشته‌اند و بازیکن باید فکرش آزاد باشد. ما هم خانواده داریم و امورات ما از این فوتبال است و وقتی این وقفه مالی پیش می‌آید منجر به ناراحتی می‌شود و تاثیر خود را دارد و خواهشمندم که مسئولین این مشکل را برطرف کنند و این روند خوبمان را ادامه دهیم و هواداران مس را خوشحال کنیم.»

واسعی جدایی خود از فولاد و بازی نکردنش در این تیم را غیرفنی می‌داند: «بحث خروج من از فولاد و حتی بازی نکردن من قطعاً فنی نبود. یک سری مسائل شخصی و افرادی که آنجا هستند و منافعشان آنجاست باعث شد کارمان به جدایی برسد. تمام فیلم‌های بازی من موجود است و با تمام توان و تلاشم برای فولاد بازی کردم و همین هفته آخر هم که بودم روی هر دو گل فولاد برابر صنعت نفت مثمر ثمر بودم. متاسفانه یک سری افراد شیطنت‌هایی داشتند و برای من سخت بود نیمکت یک سری بازیکنان بنشینم و آنجا نمی‌گذاشتند که بازی کنم.»

هافبک مس که در مقاطع مختلف به استقلال لینک شده بود، می‌گوید نه مقابل استقلال که برابر همه تیم‌ها انگیزه دارد: «من همه بازی‌ها انگیزه دارم. آقا محرم هم به من لطف داشت و این آزادی را به من داد و البته بازی اولم بود و از این هم بهتر خواهم شد. شما در هر بازی تاثیرگذار باشید به چشم می‌آیید و این بازی هم‌ پخش زنده بود و امیدوارم در ادامه بهتر هم کار کنم.»

هافبک سابق تراکتور درباره بازی این هفته مس برابر تی‌تی‌ها، اینگونه صحبت کرد: «نزدیک به دو فصل و نیم از عمر ورزشی‌ام را در خدمت تیم بزرگ تراکتور بودم ولی آنجا هم نتوانستم موفقیت و راه گذشته خودم در پیکان را ادامه دهم و آنجا هم یکسری مسائل وجود داشت. به دو تیمی رفتم که دلایل فنی در عملکردم دخیل نبود و حواشی بسیار مطرح بود و چیزی که می‌خواستم نشد پیاده کنم. من خیلی دلخورم ولی فوتبال است و این مسائل را دارد. به دو تیمی رفتم که دلخوری بزرگی داشتم. من زمان آقای ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شدم و به تیم بزرگتر رفتم تا این مسیر را ادامه دهم اما اتفاقات منفی مرا از مسیر دلخواه دور کرد و الان خوشحالم که پیش کسی هستم که می‌تواند خیلی به من کمک کند.»

واسعی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا باید منتظر درخشش دیگری از وی برابر تراکتور باشیم هم گفت: «قطع به یقین تلاشم را می‌کنم. همه بازی‌ها بهترین بازی را می‌کنم و تمام وجودم را برای هر مسابقه‌ای در خدمت تیم قرار می‌دهم.»

1997