سرمربی موفق بولونیا گزینه جانشینی آلگری در یوونتوس

سرمربی موفق بولونیا گزینه جانشینی آلگری در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو موتا، سرمربی فعلی بولونیا یکی از گزینه‌های اصلی یوونتوس برای جانشینی مکس آلگری است.

به گزارش فوتبالی، ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با یوونتوس نتایج مطلوبی به دست نیاورد و آینده این سرمربی ایتالیایی بر روی نیمکت بیانکونری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. فابریتزیو رومانو در این باره گزارش داده است که در باشگاه یوونتوس صحبت‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم انجام شده است.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که صحبت‌هایی در رابطه با تغییر سرمربی در پایان فصل در داخل باشگاه یوونتوس صورت گرفته و این موضوع به صورت جدی در حال بررسی است. بانوی پیر در چند بازی قبلی خود نتایج دلچسبی به دست نیاورده و باید گفت از رقابت برای قهرمانی سری آ کنار رفته است.

رومانو در گفتگو با CaughtOffside توضیح داد که یووه تیاگو موتا را زیر نظر گرفته و ممکن است این سرمربی در پایان فصل جانشین مکس آلگری شود. مدیران یوونتوس احساس می‌کنند موتا شخص مناسبی برای بازگرداندن یووه به روزهای خوب است.

عملکرد او در بولونیا قابل دفاع است و می‌تواند گزینه جذابی برای یوونتوس باشد. رومانو در ادامه اشاره کرد که تیاگو موتا گزینه سرمربی‌گری بارسلونا نیست و همچنین صحبتی درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن نشده است. به نظر می‌رسد تیاگو موتا همچنان در لیگ ایتالیا به کار خود ادامه دهد.

این در حالی است که در این روزها احتمال حضور زین‌الدین زیدان بر روی نیمکت یوونتوس هم بررسی می‌شود. سرمربی سابق رئال مادرید که در حال حاضر بدون تیم است، تبدیل به گزینه‌ای برای تیم‌های مطرح فوتبال اروپا همچون منچستریونایتد و یوونتوس شده است.

1428