درباره آخرین وضعیت مجیدی؛ این‌جا، آنجا یا کجا؟!

درباره آخرین وضعیت مجیدی؛ این‌جا، آنجا یا کجا؟!

پایگاه خبری فوتبالی- درباره مقاصد بعدی مجیدی در فوتبال امارات نام‌های زیادی مطرح شده و البته از آن سو هم گزینه استراحت در اسپانیا هم از زبان مدیربرنامه‌هایش گفته شده است.

به گزارش فوتبالی، مرور نتایج الاتحاد کلبا در چند هفته آخر باعث می‌شد تا فسخ دو طرفه فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا خیلی هم دور از ذهن نباشد.

 تیمی که به رده یازدهم جدول تکیه زده بود و چندین هفته بود رنگ برد را ندیده بود. با این حال جلسه با مسئولان تیم و حمایتی که گفته می‌شد انجام شده این تصور را به وجود آورد که تا فسخ دو طرفه فرصتی باقی است.

در نهایت اما گویا جلسات آن‌طور که اخبارش درز کرده بود پیش نرفته و خبر جدایی فرهاد مجیدی از تیمش کمی غافلگیرکننده بود. 

با انتشار این خبر برخی رسانه‌ها دست به کار شدند تا رابطه‌ای میان او و یکی از تیم‌های لیگ برتری پیدا کرده و خبرش را زودتر از بقیه پخش کنند. جواد نکونام هم به عنوان سوژه‌ای مطرح شد که شاید بیش از بقیه از این جدایی ناراحت باشد. با این حال مدیربرنامه‌های این مربی به نوعی آب پاکی را روی دست دلواپسان ریخته و گفت که مجیدی قصد بازگشت به ایران را ندارد.

او چند روز قبل در مورد شایعات بازگشت سرمربی اسبق استقلال به لیگ برتر گفته بود:«فرهاد نه‌تنها برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد بلکه احتمالا به زودی با تیم جدیدش قرارداد امضا خواهد کرد.» باشگاه استقلال هم تاکنون در دو بیانیه از جواد نکونام حمایت کرده است.

همین صحبت‌ها بود که بحث حضور این مربی در تیم امید امارات را سرزبان‌ها انداخت و حتی برخی رسانه‌ها بعد از استوری‌هایی که مجیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، این خبر را به صورت قطعی کار کردند منتها صحبتهای جدید مدیر برنامه مجیدی نشان می‌دهد که حداقل در این مقطع، خبری از حضور او روی نیمکت تیم امید امارات نیست:" فرهاد با تیم المپیک امارات هیچ مذاکره‌ای نداشته و تصویری که منتشر شده برای اختتامیه کلاس مربیگری است. چرا که مجیدی طی یک ماه گذشته در این کلاس‌ها شرکت کرده بود. همچنین فرهاد قصد دارد برای استراحت و دوری موقت از فوتبال به اسپانیا سفر کند و فعلا با تیمی مذاکره نکرده است.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد که حرف‌های مدیر برنامه مجیدی در مورد این که او تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد جدی تر از شایعات است.

4326