پرسپولیس در آستانه دربی؛ ترسناک‌تر از همیشه

پرسپولیس در آستانه دربی؛ ترسناک‌تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس با شکل و شمایل جدید خودش را برای دربی آماده می‌کند و حسابی برای استقلال نه‌چندان سرحال این روزها خط و نشان می‌کشد.

به گزارش فوتبالی، هر چی به دربی نزدیک‌تر می‌شویم قرمزها خوشحال‌تر و آبی‌ها نگران‌تر می‌شوند. البته کمتر کسی است که نداند این خوشحالی و نگرانی تا سوت قبل از آغاز دربی کوچکترین اهمیتی ندارد و تیمی که بعد از پایان سوت خوشحال است می‌تواند تمام معادلات قبلی را در هم بریزد.

 با این حال این روزهای مانده به دربی برای هواداران آبی سخت‌تر از همتایانشان می‌گذرد. بازی‌های جام‌حذفی هم ضربه نهایی به این نگرانی‌ها را زد و همه چیز را سخت‌تر کرد.

 تیم جواد نکونام دومین باخت این فصل را در یکی از بدترین زمان‌های ممکن متحمل شد. با این که ثبت 2 باخت در تمام بازی‌هایی که نکونام تا الان روی نیمکت استقلال نشسته رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود اما باخت در آستانه دربی می‌تواند کمی نگران‌کننده‌تر از باخت در سایر مقاطع باشد. این باخت همراه شد با برد 3 گله پرسپولیس. با این که روی کاغذ حریف دو تیم قابل مقایسه نیست اما از آن‌جایی که برد پرسپولیس و باز شدن پای بازیکنان این تیم به گل در چند بازی متوالی انجام شده نام حریف دسته اولی پرسپولیس خیلی تغییری در نگرانی استقلالی‌ها ایجاد نمی‌کند.

عیسی آل ‌کثیر به زمان زیادی برای رسیدن به همان مهاجم خطرناک سابق پرسپولیس نیازی نداشت. مهدی ترابی گویا با سرمربی جدید متحول شده و بقیه بازیکنان هم در شرایط آرمانی به سر می‌برند. 

در آن سو اما استقلال مسیری متفاوت را طی کرده است. با این حال باید منتظر دربی ماند و دید که آیا این بار هم این دربی پایتخت همه را غافلگیر کرده و رای به برتری تیمی می‌دهد که در آستانه این بازی شرایط بدتری دارد و یا همه چیز همانطور پیش می‌رود که در این چند هفته شکل گرفته است.

4326