مهاجمی که فقط شش ماه در بارسلونا بود و بهترین دوران عمرش رقم خورد

مهاجمی که فقط شش ماه در بارسلونا بود و بهترین دوران عمرش رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم حال حاضر تیم المپیک مارسی فرانسه در سال 2022 به مدت شش ماه در بارسلونا حضور داشت و دوران خوبی برای او در آن زمان در جمع آبی و اناری پوشان رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، پیر امریک اوبامیانگ در ژانویه 2022 از آرسنال راهی بارسلونا شد و تا آخر آن فصل در بارسا بازی کرد و زیر نظر ژاوی هرناندز عملکرد خوبی از خودش ارائه داد. خیلی ها دوست داشتند که پیر امریک اوبامیانگ در بارسلونا بماند اما در نهایت او در تابستان 2022 بارسا را ترک کرد و راهی چلسی شد. البته اوبامیانگ در چلسی هم دوامی نداشت و در نهایت در سال 2023 به تیم المپیک مارسی فرانسه رفت.

پیر امریک اوبامیانگ که در حال حاضر 34 سال سن دارد، درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت:" در روز هایی که در بارسلونا حضور داشتم خیلی خوشحال و راضی بودم. شرایط به این شکل بود که حتی در روز های تعطیل هم به تمرین می رفتم و خودم را آماده نگه می داشتم. اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم باید بگویم که بهترین شش ماه عمر فوتبالی من در بارسلونا رقم خورد و واقعا لذت بردم."

بارسلونا اکنون رابرت لواندوفسکی را به عنوان مهاجم نوک دارد و ویتور روکه هم در حال حاضر 19 سال سن دارد و باید دید که چه آینده ای در انتظارش است.

1471