چادرملو در قتلگاه خیبر خرم‌آباد

چادرملو در قتلگاه خیبر خرم‌آباد

پایگاه خبری فوتبالی - حساس‌ترین دیدار لیگ آزادگان فوتبال ایران را چادرملو و خیبر خرم‌آباد در در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال ایران طی از روز گذشته (دوشنبه ۱۴ اسفندماه) آغاز و طی سه روز برگزار می‌شود که در این هفته مهم‌ترین بازی را تیم‌های اول و دوم جدول در خرم‌آباد انجام می‌دهند.

پس از ۱۵۶ از آخرین دیدار این دو تیم، بار دیگر دو مدعی صعود به لیگ برتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرد؛ دیداری که تمام فوتبال دوستدان چشم به نتیجه آن دوخته‌اند تا به نوعی تکلیف شانس اول قهرمانی صعود به سطح یک فوتبال ایران ۱۲ هفته زودتر مشخص شود.

شاگردان «سعید اخباری» که صدرنشین لیگ دسته اول هستند، از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه) در حساس‌ترین مسابقه هفته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد باید به مصاف تیم رده دومی خیبر بروند.

خیبری‌ها با توجه به لغو دیدارشان مقابل داماش گیلان، با فرصت استراحت بیشتری مهیای دیدار با چادرملو اردکان شده‌اند.

خیبر که در این فصل تمام بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته و بازی رفت را نیز برابر حریف با برتری تمام کرده؛ اما بازیکنان چادرملو قطعا می‌خواهند به نوار بردهای خیبر پایان دهند.

اما در آن سوی میدان تیم چادرملو اردکان با وجود اینکه در هفته گذشته در مقابل آریو اسلاشهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد به تساوی بدون گل رسید، اما توانست روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

سورمه‌ای پوشان اردکانی در حالی مقابل آریو به تساوی رسیدند که در هشت بازی قبلی آن موفق به کسب ۸ پیروزی پیاپی شده اند.

چادرملو با اتکا به بازیکنان با کیفیت و خوبی همچون «حجت صدقی، امیرحسین خدامرادی، هادی حبیبی نژاد، محمد بلبلی، سعید محمدفر، محمد بختیاری» برای جبران شکست دور رفت و پیروزی در بازی بزرگ هفته بیست ودوم لیگ دسته اول برنامه دارد.

شاگردان «سعید اخباری» مربی جوان و با آتیه تا پایان هفته بیست‌ویکم با کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند؛ و خیبر خرم‌آباد هم که یک دیدار معوقه مقابل داماش گیلان در کارنامه خود دارد، با ۴۶ امتیاز در رتبه دوم است.

همچنین شاگردان «رضا مهاجری» که دیدار دور رفت را با نتیجه ۳ بر ۲ در یزد به سود خود به پایان بردند؛ در بهترین فرم ممکن مهیای انجام حساس‌ترین دوئل خود در نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان در خانه هستند.

حساسیت این دیدار به قدری بالاست که کسب پیروزی در این بازی می‌تواند هر دو تیم را برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر از همیشه کند.

امیرعرب‌ براقی به همراه محمد عطایی و بابک خسروی قضاوت این مسابقه سرنوشت‌ساز لیگ دسته اول را بر عهده دارند.

9989