بازگشت لوییز انریکه، راه حل مدیران بارسلونا برای فرار از بحران

بازگشت لوییز انریکه، راه حل مدیران بارسلونا برای فرار از بحران

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا قصد دارند در تابستان لوییز انریکه را جانشین ژاوی هرناندز کنند؛ اما به خدمت گرفتن این سرمربی که با پاری سن ژرمن قرارداد دارد کار راحتی نیست.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر نام گزینه‌های زیادی به عنوان سرمربی بعدی بارسلونا در رسانه‌ها منتشر شد. از گزینه‌های آلمانی مثل هانسی فلیک و توماس توخل تا روبرتو دی زربی که گزینه مورد علاقه پپ گواردیولا بود. اما حالا نام لوییز انریکه حوالی باشگاه کاتالونیایی شنیده می‌شود. سرمربی فعلی پاری سن ژرمن که در این فصل عملکرد خوبی در تیم فرانسوی داشته، مورد توجه مدیران باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

لوییز انریکه پیش از این نیز در سال 2014 تا 2017 سکان هدایت آبی و اناری‌ها را بر عهده داشت که در این مدت موفق شد باشگاه اسپانیایی را برای بار پنچم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند. تیم تحت هدایت او، آخرین نسل بارسلونای طلایی بودند و پس از جدایی این مربی، بارسا در سراشیبی قرار گرفت و به مرور زمان افت کرد. حالا لوییز انریکه این شانس را دارد تا به بارسلونا برگردد و با نسل جدید بازیکنان، یک تیم رویایی دیگر بسازد.

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا لوئیز انریکه را انتخاب کرده و لاپورتا نیز با این انتخاب موافقت کرده است اما مدیران تلاش می‌کنند برای بازگشت انریکه راه حلی پیدا کنند زیرا او تا سال 2025 با پاریس قرارداد دارد. با توجه به سابقه روابط دو باشگاه به نظر نمی‌رسد که کار مدیران بارسلونا برای به سرانجام رساندن این معامله آسان باشد.

1428